نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

تاریخ انتشار Far Cry 3 Classic Edition مشخص شد

شرکت یوبی‌سافت تاریخ انتشار Far Cry 3 Classic Edition را اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، بازی فارکرای 5 منتشر شد؛ با این حال، کنسول‌بازهایی که به دنبال تجربه Far Cry 3 Classic Edition بودند باید کمی بیشتر صبر کنند تا این بازی به دست‌شان برسد.

مقاله مرتبط

در جدیدترین اخبار بازی، با استناد به شرکت یوبی سافت باخبر شدیم که بازی Far Cry 3 Classic Edition در تاریخ سه‌شنبه ۲۶ ژوئن (۵ تیر)، برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. با این حال، کاربران این فرصت را دارند تا به کمک دسترسی زودهنگام، این بازی را چهار هفته زودتر، در تاریخ ۲۹ مه (۸ خرداد) تجربه کنند. افرادی که نسخه Gold Edition بازی Far Cry 5 (که سیزن پس بازی را هم شامل می‌شود) را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از این فرصت استفاده و بازی را چهار هفته زودتر دریافت کنند؛ البته اگر این نسخه را خریداری نکرده‌اید نگران نباشید؛ چون با خرید سیزن پس ۲۹.۹۹ دلاری این بازی، می‌توانید Far Cry 3 Classic Edition را چهار هفته زودتر بازی کنید. اگرچه Ubisoft تاریخ انتشار نسخه مستقل Far Cry 3 Classic Edition را اعلام کرده، اما هنوز قیمت آن را مشخص نکرده است.

Far Cry 3 Classic Edition

سومین قسمت از مجموعه بازی‌های فارکرای در سال ۲۰۱۲ برای پی سی، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد و از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه که استانداردها و اصول قسمت‌های بعدی این سری را بنا کرد، یاد می‌شود. در فارکرای 3 همراه با جیسون برودی، راهی یک جزیره گرمسیری بین اقانوس هند و اقیانوس آرام می‌شویم؛ جایی که جیسون باید دوستانش را که پس از گذراندن تعطیلات توسط یک سری دزد دریایی ربوده شده‌اند، نجات دهد.

با وجود اینکه هواداران از شنیدن این خبر که باید چندین هفته برای انتشار Far Cry 3 Classic Edition صبر کنند ناامید شده‌اند (مخصوصا با در نظر گرفتن اینکه کاربران فارکرای 5 برای این بازی محتویات اضافی خریداری کرده‌اند)، یوبیسافت سعی کرده با فراهم کردن شرایط دسترسی به نسخه Early Access بازی Far Cry 3 Classic Edition، انگیزه آن‌هایی را که هنوز سیزن پس فارکرای 5 را نخریده‌اند یا قصد دارند آن را بخرند بیشتر کند تا این سیزن پس را خریداری و زودتر به Far Cry 3 Classic Edition دسترسی پیدا کنند.

پنجمین قسمت از مجموعه بازی‌های فارکرای به تازگی منتشر و با واکنش‌هایی مختلف از سوی منتقدین و گیمرها روبه‌رو شد. می‌توانید بررسی این بازی از نگاه سایت‌های معتبر دنیا را اینجا مطالعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده