نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

تاریخ انتشار Dragon Quest XI برای PS4 و پی سی مشخص شد

بالاخره Square Enix تاریخ انتشار Dragon Quest XI در غرب را اعلام کرد و از تفاوت‌های نسخه غربی و ژاپنی این بازی گفت.

بعد از مدت‌ها، بالاخره Square Enix اعلام کرد که Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age در ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) برای PS4 و کامپیوتر در دسترس خواهد بود. مدت زیادی از عرضه‌ی این بازی در ژاپن می‌گذرد، اما اسکوئر انیکس تا به امروز در حال اعمال تغییراتی روی Dragon Quest 11 بوده که باعث شود آن بیشتر به مذاق بازیکنان غربی خوش بیاید.

این تغییرات شامل صداگذاری انگلیسی، بازسازی منو و ساخت رابطی کاربری است که از نظر گرافیکی جذاب‌تر و کار با آن بسیار راحت‌تر است. به علاوه قرار است در نسخه‌ی غربی، زاویه دید اول شخص نیز در بازی گنجانده شود تا بازیکنان راحت‌تر و با جزئیات بیشتری بتوانند مناظر زیبا، شخصیت‌ها و هیولاهای دنیای بزرگ این بازی را تماشا کنند.

برای آسان‌تر کردن گشت و گذار و اکتشاف در دنیای بازی، قابلیت دش کردن (جابه‌جا شدن سریع و ناگهانی) به بازی اضافه شده، تا بازیکنان بتوانند سریع‌تر در محیط بدوند و زودتر به مکان مورد نظر خود برسند. نهایتا، در نسخه‌ی جدید یک درجه سختی با نام Draconian Quest به بازی اضافه شده که مخصوص به چالش کشیدن هواداران قدیمی سری Dragon Quest است.

کسانی که اقدام به پیش خرید این بازی بکنند، یک تم مخصوص رایگان و تعدادی آیتم را که تنها با خرید بسته‌های الحاقی در دسترس هستند دریافت خواهند کرد. این آیتم‌ها شامل، Vest for Success ،Seed of Skill و Uber Agate of Evolution خواهند بود.

Dragon Quest XI دارای سیستم مبارزه‌‌ی متفاوت از بقیه‌ی بازی‌های سری است. شما همچنین در این بازی می‌توانید روی هیولاها سوار شوید. همانطور که انتظارش می‌رفت، ظاهر بازی در دو کنسول پلی استیشن 4 و 3DS متفاوت است، اما با این حال در هر دو نسخه از سیستم مبارزه‌ی سنتی نوبتی استفاده شده است. نسخه‌ی Nintendo Switch این بازی نیز در دست ساخت است، اما هنوز از تاریخ عرضه‌ی آن هیچ خبری نیست.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده