نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷

مسابقات Overwatch World Cup 2018 معرفی شد

شرکت بلیزارد جدیدترین دوره از مسابقات جهانی Overwatch را تحت عنوان Overwatch World Cup 2018 معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

شرکت Blizzard رسما آغاز جام جهانی امسال Overwatch را با نام Overwatch World Cup 2018 اعلام کرد. با استناد به وب‌سایت رسمی مسابقات اورواچ یا Overwatch League، از اکنون تا پایان نهمین فصل برگزاری مسابقات اورواچ، ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت)، میانگین امتیاز مهارت (Skill Rating) صد و پنجاه بازیکن برتر این رقابت‌ها ثبت خواهد شد. در ادامه از ۲۰ کشور برتر حاضر در این لیگ، دعوت خواهد شد تا همراه با کشورهای فرانسه، کره جنوبی، تایلند و آمریکا که به عنوان میزبان انتخاب شده‌ و به صورت خودکار جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده‌اند، رقابت کنند.

کشورهای واجد شرایط حضور در جام جهانی اورواچ، باید برای این مسابقات کمیته‌ ملی‌شان را تشکیل دهند. کمیته ملی هر کشور را یک مدیر کل (به انتخاب شرکت بلیزارد)، یک مربی و یک مدیر راهبردی (Community Lead) که با رای‌گیری انتخاب می‌شوند، تشکیل می‌دهند.

هر کشور که جواز حضور در مسابقات را دارد، از تاریخ ۱ ژوئن تا ۵ جولای (۱۱ خرداد تا ۱۴ تیر) رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی‌شان را آغاز خواهد کرد. در نهایت هر کمیته یک لیست دوازده نفره از بازیکنان انتخاب‌شده (که ممکن است مستقل باشند یا در لیگ اورواچ هم حضور داشته باشند) را برای شرکت بلیزارد ارسال خواهد کرد.

مرحله گروهی جام جهانی اورواچ از آگوست (مرداد-شهریور) تا اکتبر (مهر-آبان) و مراحل نهایی در ماه نوامبر (آبان-آذر) در کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

اخیرا خبرهایی مبنی بر مجازات یک سری بازیکن متخلف در مسابقات Overwatch League توسط بلیزارد، منتشر شده است. یکی از بازیکنان باتوجه به کارهایی که انجام داده‌ بود (که گویا کارش خلاف مقررات مسابقات بوده) توسط بلیزارد محروم شد و بازیکنی دیگر، مسابقات را ترک کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده