نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

آپدیت جدید بازی GTA Online اتومبیل ها و تخفیف های جدیدی را به همراه می‌آورد

استودیو راک‌استار گیمز آپدیت جدیدی را برای بازی GTA Online منتشر کرد که دو اتومبیل تازه را به بازی اضافه می‌کند و تخفیف‌های زیادی را ارائه می‌دهد.

استودیو Rockstar Games (راک استار گیمز) همچنان به پشتیبانی از بخش آنلاین بازی Grand Theft Auto V ادامه می‌دهد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این استودیو محتوای جدیدی را برای بازی GTA Online منتشر کرده است. این هفته برای بار دوم شاهد بروزرسانی‌های مسابقه‌ای بزرگ راک‌استار با نام Southern San Andreas Super Sports هستیم که علاوه بر دو اتومبیل جدید، تعدادی تخفیف فروش را برای برخی آیتم‌های درون بازی در اختیار می‌گذارد.

این هفته دو اتومبیل جدید به بازی GTA Online راه می‌یابد. اولین اتومبیل Pegassi Tezeract براق است که بازیکنان می‌توانند آن را از طریق فروشگاه Legendary Motorsport تهیه کنند. این اتومبیل به همراه اتومبیلی با نام Vapid Ellie به بازی اضافه خواهند شد که از طریق فروشگاه Southern San Andreas Super Autos قابل خریداری است. شما می‌توانید هر دو اتومبیل را در تصاویر زیر مشاهده کنید.

علاوه بر وسایل نقلیه جدید، استودیو راک‌استار گیمز پاداش‌هایی را که می‌توان از طریق حالت Hotring Circuit به دست آورد، تمدید کرده است و بازیکنان همچنان می‌توانند تا تاریخ سیزدهم فروردین‌ماه (۲ آوریل) با تجربه این حالت $GTA و RP دو برابر دریافت کنند. برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که حالت Hotring Circuit مسابقه جدیدی از سری سوپر اسپورت است که هفته گذشته معرفی شد و در آن ۳۰ بازیکن با هم به رقابت می‌پردازند. همچنین این هفته قیمت فروش Special Cargoها دو برابر شده است و بادیگاردها و دستیارها دو برابر حقوق دریافت خواهند کرد.

تخفیف‌های این هفته باری دیگر وسایل نقلیه را هدف قرار داده است و فرصت خوبی برای بازیکنان فراهم می‌کند تا از تخفیف‌های چشم‌گیر برای خریداری فضای بیشتر برای نگه‌داری خودروها استفاده کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند تعدادی از قطعات شخصی‌سازی اتومبیل‌ها نظیر موتور، اسپویلر و طرح اتومبیل‌ها را با تخفیف خریداری کنند. شما می‌توانید فهرست کامل این اقلام را در انتهای مطلب مشاهده کنید.

مسابقه Premium Race هفته جاری به Steeplechase مربوط می‌شود و بازیکنانی که به این حالت ملحق شوند، سه برابر RP دریافت خواهند کرد و بازیکنانی که یکی از سه مقام اول را از آن خود کنند از $GTA قابل توجه‌ای بهره‌مند می‌شوند. همچنین حالت Time Trial این هفته نیز برای بخش Del Perro Pier در نظر گرفته شده است و بازیکنانی که بتوانند در زمان معین‌شده مسابقه را به پایان برسانند با دستی پر از $GTA و RP میدان مسابقات را ترک می‌کنند.

 

تخفیف‌های هفته جاری بازی GTA Online

ملک‌ها

  • ۵۰ درصد تخفیف برای آشیانه Fort Zancudo Hangar A2
  • ۵۰ درصد تخفیف برای انبارهای Special Cargo  
  • ۳۵ درصد تخفیف برای انبار Smoke Tree Road Bunker
  • ۳۰ درصد تخفیف برای آسمان خراش Arcadius Business Center
  • ۳۰ درصد تخفیف برای کشتی تفریحی Aquarius Yacht
  • ۳۰ درصد تخفیف برای بالگرد FH-1 Hunter

ارتقای خودرو

  • ۲۵ درصد تخفیف روی اگزوزها
  • ۲۵ درصد تخفیف روی طرح روی بدنه اتومبیل‌ها
  • ۲۵ درصد تخفیف روی موتور اتومبیل‌ها
  • ۲۵ درصد تخفیف روی توربوها
  • ۲۵ درصد تخفیف روی ترمزها
  • ۲۵ درصد تخفیف روی گیربکس‌ها
  • ۲۵ درصد تخفیف روی فلاپ اسپویلرها

بازی Grand Theft Auto V در تاریخ بیست و هفتم آبان‌ماه ۱۳۹۳ (۱۸ نوامبر ۲۰۱۴) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و پس از آن در تاریخ هفتم بهمن‌ماه ۱۳۹۳ (۲۷ ژانویه ۲۰۱۵) به پی سی راه یافت. از زمان انتشار توسعه‌دهندگان بازی با انتشار بروزرسانی‌های مکرر برای بخش چندنفره کاربران زیادی را به بازی جذب کرده‌اند. شما می‌توانید خبرهای مربوط به این بازی را از صفحه اختصاصی آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده