// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تعداد افراد ثبت نام کننده برای بازی Star Citizen از مرز ۲ میلیون نفر گذشت

امروز تعداد کاربرانی که در کمپین کمک مالی بازی Star Citizen شرکت کرده‌اند از مرز ۲ میلیون نفر گذشت و مجموع سرمایه‌ی جمع شده برای این بازی به ۱۸۱ میلیون دلار رسید.

قطعا می‌توان گفت که بازی Star Citizen از سال ۲۰۱۲ که کمپین تبلیغاتی خود را برای جمع آوری بودجه به راه انداخت، توانسته تا کنون از نظر وسعت و سرمایه به رشد بسیار چشمگیری برسد. امروز این بازی باز هم توانست در این موارد ذکر شده به نقاط عطف جدیدی دست پیدا کند.

ابتدا به این نکته باید اشاره کرد که تعداد کاربران ثبت نام شده برای این بازی امروز از مرز ۲ میلیون نفر گذشت و مجموع مبلغی که توسط کمپین این بازی جمع آوری شده به بیش از ۱۸۱ میلیون دلار رسید. این بدان معناست که متوسط میزان کمک هر شخص در این کمپین بیش از ۹۰ دلار بوده است.

لازم به ذکر است که تیم توسعه‌ی این بازی یعنی Cloud Imperium Games به بازیکنان اجازه می‌دهند که مبالغ هنگفتی را برای دریافت سفینه‌ی فضایی درون بازی خرج کنند و قبل از دیگر بازیکنان به آن دسترسی داشته باشند. این در حالی است که این سفینه‌ها برای همه‌ی بازیکنان با استفاده از اعتبار دریافتی درون بازی قابل خریدن خواهد بود.

در حال حاضر بخش‌هایی از جهان Persistent این بازی برای کاربرانی که در کمپین، کمک مالی کرده‌اند، قابل بازی است. این بازی در چند روز آینده آپدیت آلفا ۳.۱ را دریافت خواهد کرد.

Star citizen

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک مصاحبه‌ی مدیر ارشد استدیوی 42 Studio مؤسس و توسعه دهنده‌ی این بازی، ارین رابرتس مراجعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده