// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

بسته الحاقی Infinite Onslaught بازی Killing Floor 2 به زودی منتشر می‌شود

استودیو TripWire Interactive به زودی جدیدترین محتوای دانلودی بازی Killing Floor 2 را با نام Infinite Onslaught منتشر می‌کند.

استودیو تریپ وایر اینتراکتیو (TripWire Interactive) با آپدیت‌های پیاپی به پشتیبانی از بازی شوتر و همکاری چند نفره خود یعنی Killing Floor 2 ادامه می‌دهد. در این راستا بسته الحاقی Infinite Onslaught نیز برای انتشار در روز‌های آتی برنامه‌ریزی شده است. این محتوای جدید شامل یک حالت بی‌پایان و دیگر ویژگی‌ها می‌شود که برای نسخه‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی بازی منتشر می‌شود.

بیل مانک، از توسعه‌دهندگان حاضر در استودیو تریپ‌وایر، در این باره نوشت:

ما خواهان این هستیم  که هرچه سریع‌تر این محتوا را به دست کاربران برسانیم. بازیکنان این بازی مدت زمان زیادی است که درخواست حالت بی‌پایان را به ما داده‌اند و حال پس از گذشت مدت‌ها می‌توانیم آن را به دست طرفداران برسانیم.

بازیکنان در بازی Killing Floor 2 در مقابل موج‌هایی از موجودات زامبی-مانند قرار می‌گیرند. کاربران با همکاری یکدیگر مراحل مختلف را پشت سر می‌گذراند، تا اینکه با شکست آخرین موج، بازی را به اتمام برسانند. اکنون با راه‌یابی حالت جدید و بی‌پایان، بازی تا جایی ادامه می‌یابد که بازیکنان همگی شکست بخورند.

killing floor 2

بسته دانلودی Infinite Onslaught در آن سو برخی از ایرادات کوچک بازی را رفع می‌کند و بهبودهایی نیز در قسمت‌های مختلف به بازی می‌بخشد. حالت Endless بازی شامل گزارشگری نیز می‌شود و در آن سو شاهد بازگشت سلاح موردعلاقه طرفداران به این بازی نیز خواهیم بود.

مانک در این باره افزود:

ما همچنین سلاح جدیدی را برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم؛ Mac-10 SMG از اولین نسخه بازی کیلینگ فلور به جدیدترین نسخه این سری راه پیدا می‌کند. راه‌یابی این سلاح به بازی در واقع از انجمن‌های بازی ریشه گرفت؛ طوری که همه کاربران برای اضافه شدن این سلاح رای دادند. تصمیم‌گیری با کاربران همیشه یکی از روند‌های مورد علاقه ما محسوب می‌شود.

کاراکتری نیز قرار است از نسخه پیشین بازی به Killing Floor 2 اضافه شود. پس از انتشار بسته الحاقی Infinite Onslaught، کاربران می‌توانند Domestic Assistant Robot را برای نابود کردن ارتشی از موجودات جهش یافته انتخاب کنند.

مانک با این جملات به گفته‌های خود پایان داد:

علاوه بر موارد یاد شده، نقشه‌های جدیدی را به همراه دستاوردها (Achievements) و دیگر محتویات به بازی اضافه می‌کنیم. بسته الحاقی رایگان Infinite Onslaught بازی Killing Floor 2 در روز‌های آتی برای بازی منتشر می‌شود، ولی در آن سو کاربران پی‌سی می‌توانند با مراجعه به استیم و دانلود نسخه بتای این آپدیت نگاهی کوتاه به محتویات اضافه‌شده به بازی بیندازند.

 نظرات خود را در مورد محتویات رایگان این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده