نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

تاریخ برگزاری نمایشگاه D23 سال 2019 اعلام شد

شرکت والت دیزنی تاریخ برگزاری نمایشگاه D23 در سال ۲۰۱۹ را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت والت دیزنی تاریخ برگزاری نمایشگاه D23 در سال ۲۰۱۹ را رسما تایید و اعلام کرده است. این نمایشگاه قرار است در ماه آگوست (شهریور) سال آینده در آناهایم کانونشن سنتر در شهر آناهایم در ایالت کالیفرنیا برگزار شود. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت رسمی نمایشگاه D23 منتشر کرده، نمایشگاه D23 در سال ۲۰۱۹ قرار است از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱ تا ۳ شهریور ۱۳۹۸) برگزار شود. برای نمایشگاه سال ۲۰۱۹ بیش از ۵۰ پنل، سخنرانی و نمایش از جمله برنامه‌های روزانه، مسابقه بهترین لباس، یک برنامه جدید از والت دیزنی که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست و غیره، برنامه‌ریزی شده است.

در نمایشگاه D23 2019 قرار است شاهد یک برنامه به‌نام مراسم افسانه‌های دیزنی باشیم که در آن از افرادی که بیشترین نقش را در میراث دیزنی داشته‌اند، قدردانی می‌شود. همچین پیش فروش بلیت‌های نمایشگاه D23 در سال آینده میلادی از ۲۳ آگوست امسال (۱ شهریور) آغاز خواهد شد و قیمت بلیت‌های این نمایشگاه در آینده نزدیک اعلام می‌شود. پیش از این، دیزنی اعلام کرده بود که نمایشگاه D23 در سال ۲۰۱۸ قرار نیست در آناهایم برگزار شود و پس از یک سال غیبت، قرار است بار دیگر شاهد بازگشت به این نمایشگاه در این شهر باشیم.

نمایشگاه D23 سال ۲۰۱۷ در تابستان ۹۶ برگزار شد که در نمایشگاه سال گذشته شاهد نمایش فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت)، فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم A Wrinkle in Time (چین خوردگی در زمان) و فیلم The Lion King (شیر شاه) بودیم. انتظار می‌رود که در نمایشگاه سال آینده شاهد حضور استودیو فیلمسازی و انیمیشن‌سازی والت دیزنی، پیکسار، مارول و لوکاس‌فیلم باشیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده