نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

بازی واقعیت مجازی Halo ظاهرا در راه است

استودیو 343 اینداستریز پیشنهاد شغلی جدیدی در لینکدین منتشر کرد که از بازی واقعیت مجازی جدیدی از مجموعه محبوب Halo حکایت می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو 343Industries یک پیشنهاد شغلی جدید در لینکدین ارسال کرده است؛ اما چیزی که این خبر را جذاب می‌کند، این است که احتمالا بازی واقعیت مجازی جدیدی از مجموعه بازی‌های Halo در حال توسعه است.

با توجه به این پیشنهاد شغلی، استودیو 343 اینداستریز به دنبال یک مدیر نوآوری برای کمک به آنها در ساخت یک بازی واقعیت مجازی از مجموعه Halo است. متاسفانه توضیحات این شغل اطلاعات زیادی در اختیار نمی‌گذارد و در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا این اثر، یک نسخه جدید از مجموعه خواهد بود یا یک ویژگی اضافی برای دنباله مجموعه به حساب می‌آید.

با این حال، بسیاری از ما برای شنیدن خبرهای بیشتری از بازی واقعیت مجازی Halo هیجان‌زده هستیم. دنیای هیلو پر از افسانه‌ها، روایت‌ها و پیشنهادهای هیجان‌انگیز است و پتانسیل بسیار زیادی برای ساخت یک بازی واقعیت مجازی دارد که طرفداران بتوانند در آن غرق شوند. پیش از این کمپانی مایکروسافت یک محصول جدید با نام Halo Recruit معرفی کرد که تجربه‌ای پنج دقیقه‌ای از دنیای بازی هیلو را روی هدست‌های واقعیت ترکیبی فراهم کرد و به این خاطر بازی واقعیت مجازی Halo که احتمالا در آینده شاهد آن خواهیم بود، اولین تجربه دنیای هیلو به این شکل نخواهد بود.

در دیگر اخبار مربوط به هیلو، در اواخر اسفندماه سال گذشته کتاب کمیک جدیدی با نام Halo: Collateral Damage معرفی شد که روایت‌کننده‌ی داستان جدیدی از مستر چیف خواهد بود و شماره اول این کمیک سه جلدی در شانزدهم خردادماه (۶ ژوئن) در دسترس خواهد بود. 

شما می‌توانید توضیحات پیشنهاد شغلی استودیو 343 Industries را به صورت کامل از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده