// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

سازندگان Inside و Limbo باری دیگر از ساخت پروژه جدید خبر دادند

استودیو Playdead، سازنده بازی‌های Limbo و Inside، در جریان نمایشگاه GDC خبر از ساخت پروژه جدید دادند.

سازنده بازی‌های Limbo و Inside، یعنی استودیو پلی‌دد (Playdead) با انتشار عکسی خبر از ساخت پروژه بعدی خود دادند. مسئولین این استودیو در جریان رویداد GDC با تقدیم کارت‌های پوستال به توسعه‌دهندگان، از آنها دعوت به همکاری کردند. طراحی هنری این کارت پوستال، دقیقا همان تصویری است که سازندگان چندی پیش منتشر کردند. این عکس یک اتمسفر تاریک را در خود جای داده است همانند بازی‌های گذشته این استودیو مرموز به نظر می‌رسد. سازندگان کارت پستال یاد شده را نیز در توییتر خود منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

 Playdead

اگر فردی خالق و پرشور هستید و به دنبال یک چالش جدید هستید لطفا به غرفه ما در قسمت جنوبی سالن GDC مراجعه کنید.

اطلاعات زیادی از این پروژه هنوز در دسترس نیست. هنوز تاریخ انتشار و نام این بازی هم مشخص نشده است. تنها چیزی که تا به امروز از آن منتشر شده است، دو عکس است. ولی باز با این حال طرفداران در مورد این پروژه هیجان زده هستند چرا که دو بازی پیشین این استودیو بسیار موفق ظاهر شدند.

آخرین بازی استودیو پلی‌دد یعنی Inside در بررسی زومجی توانست نمره عالی ۹.۵ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است.

پس از به اتمام رساندن برخی از بازی‌ها، این آثار به قدری روی احساسات تاثیر می‌گذارند که تا مدت زمان زیادی شما از یاد شما فراموش نمی‌شوند. باید گفت که بازی Inside در این دسته بازی‌های قرار می‌گیرد. یک اثر مستقل معمایی و پلتفرمر فوق‌العاده با داستان عجیب، اتمسفر تاریک، موزیک بی‌نقص اما کوتاه ولی در عین حال تاثیرگذار، گیم‌پلی عالی، معما‌های خلاقانه و دوست‌داشتنی با یک پایان‌بندی شاهکار شما را مدت‌ها به فکر فرو می‌برد. Inside، در آن سو، می‌تواند یک تجربه متفاوت برای دوست‌داران سبک پلتفرمر باشد.

 نظرات خود را در مورد پروژه جدید استودیو پلی‌دد با زومجی در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده