نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

اولین اطلاعات رسمی از فصل سوم سریال Stranger Things منتشر شد

به تازگی اولین اطلاعات رسمی از داستان و اتفاقات فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین اطلاعات از داستان و اتفاقات فصل سوم سریال Stranger Things منتشر شده است. اتفاقات فصل سوم این سریال قرار است حدود یک سال پس از فصل دوم جریان داشته باشد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، در حاشیه فرش قرمز سالن تئاتر دالبی که یکشنبه شب برگزار شد، شان لوی، تهیه کننده اجرایی و یکی از کارگردان‌های این سریال، تایید کرد که اتفاقات فصل سوم سریال Stranger Things در طول تابستان سال ۱۹۸۵ جریان خواهد داشت. در آغاز فصل سوم شاهد دو زوج ایلون (جین هاپر) با بازی ملی بابی براون و مایک ویلر با بازی فین ولفهارد، به‌همراه مکس با بازی سیدی سینک و لوکاس سینکلر با بازی کلب مک لاگلین، خواهیم بود. لوی گفت:

رابطه مایک و ایلون در حال قوی‌تر شدن است، بنابراین رابطه آن‌ها مانند رابطه مکس و لوکاس ادامه خواهد داشت؛ اما آن‌ها مثل بچه‌های ۱۳ و ۱۴ ساله هستند، بنابراین عشق در این مرحله از زندگی چه معنایی خواهد داشت؟ این رابطه، هرگز نمی‌تواند یک رابطه ساده و پایدار باشد و بی‌ثباتی سرگرم کننده‌ای در این رابطه‌ها وجود خواهد داشت.

stranger things

جو کری، بازیگر نقش استیو هارنیگتون، نقش بزرگ‌تر و مهم‌تری را در فصل سوم سریال Stranger Things خواهد داشت و به نظر می‌رسد که او قرار است دوباره مسئولیت نگه‌داری از بچه‌ها را بر عهده بگیرد. لوی گفت:

مطمئنا شاهد صحنه‌های بیشتری از استیو هارنیگتون در فصل سوم سریال خواهیم بود و من فقط این رو بگم که سحر و جادوی Dad Steve را رها نمی‌کنیم. من نمی‌خوام خیلی چیز بیشتری بگم، اما به معنای واقعی کلمه احساس می‌کنم که در طول مسیرمان استیو را مثل یک معدن طلا پیدا کردیم و شناختیم.

در پایان لوی اضافه کرد که در فصل سوم سریال Stranger Things شاهد اشاره به فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده) که در تابستان سال ۱۹۸۵ منتشر شده بود، نیز خواهیم بود. ماه آذر امسال، شبکه نتفلیکس سریال Stranger Things را رسما برای فصل سوم تمدید کرد. مانند فصل اول، فصل سوم این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Stranger Things به‌زودی آغاز خواهد شد. مانند دو فصل گذشته، کار ساخت فصل سوم این سریال بر عهده برادران دافر خواهد بود. ماه گذشته، شبکه Netflix از اضافه شدن مایا هاوک به جمع بازیگران فصل سوم سریال Stranger Things خبر داد. همچنین طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، دستمزد بازیگران اصلی این سریال برای فصل سوم افزایش چشمگیری داشته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده