نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

ریمستر Ace Combat احتمالا در حال ساخت است

با توجه به اطلاعات منتشر شده، ظاهرا شرکت باندای نامکو در پی ریمستر کردن نسخه‌های قدیمی بازی Ace Combat است.

در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که اخیرا وب‌سایت کاریابی ژاپنی مید-تنشوکو (Mid-Tenshoku)، لیستی را منتشر کرده که نشان می‌دهد شرکت باندای نامکو، ناشر مجموعه بازی Ace Combat، ممکن است به دنبال افرادی بگردد تا آثار قدیمی‌اش را ریمستر کند.

آن‌طور که در جزئیات این لیست آمده، افرادی که «روی بازی‌های Ace Combat 04: Shattered Skies ،Ace Combat 5: The Unsung War و Ace Combat Zero: The Belkan War که قبلا روی پلی استیشن 2 منتشر شده بودند، دانشی عمیق دارند» نسبت به بقیه در اولویت قرار می‌گیرند و برای این شغل ترجیح داده خواهند شد. همچنین در این لیست آمده افرادی که بازی‌های مذکور را انجام داده‌اند، باید بتوانند در مورد جزئیات مراحل و اینکه چگونه این مراحل را به پایان رساندند صحبت کنند.

با توجه به اینکه شرکت Bandai Namco در حال کار کردن روی بازی Ace Combat: Skies Unknown است و قرار است این بازی را امسال منتشر کند، به نظر می‌رسد این کمپانی به دنبال کسی می‌گردد که تیم ساخت ریمستر آثار مذکور را هدایت کند؛ چون در این لیست آمده که شرکت باندای نامکو به دنبال افرادی است که سابقه‌ی مدیریت یک تیم دستکم ۱۵ نفره را داشته‌اند. اینکه این بازی‌ها قرار است زیر نظر مستقیم شرکت باندای نامکو ریمستر شوند یا نه هنوز مشخص نیست.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، جدیدترین نسخه مجموعه، قرار است در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی منتشر شود.


منبع onlysp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده