نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

تاریخ انتشار بازی TERA برای کنسول ها مشخص شد

استودیو بلوهول تاریخ انتشار بازی نقش آفرینی آنلاین TERA را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اعلام کرد.

اگر از طرفداران پروپاقرص بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین (MMORPG) هستید و می‌خواهید بدانید که بازی TERA چه زمانی برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد، خبرهای خوبی برایتان داریم. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو بلوهول و کمپانی En Masse Entertainment پس از گذشت تقریبا ۶ سال از عرضه بازی TERA در امریکا اعلام کردند که این بازی در تاریخ چهاردهم فروردین‌ماه (۳ آوریل) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

با اینکه بازی TERA به صورت رایگان (Free to Play) در دسترس کاربران کنسول‌ها قرار می‌گیرد، اما بسته‌ای با نام Founder Pack نیز برای طرفداران هاردکور در نظر گرفته شده است. این بسته شامل چندین آیتم برای طرفدارانی است که می‌خواهند درون بازی غرق شوند، اما برجسته‌ترین ویژگی آن این است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک هفته زودتر از دیگر بازیکنان در تاریخ هفتم فروردین‌ماه (۲۷ مارس) به تجربه بازی بپردازند. بسته Founder Pack با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به بازی TERA را از صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده