// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

تاریخ عرضه بازی Pixel Ripped 1989 با انتشار تریلری مشخص شد

کمپانی ARVORE Immersive Experience با انتشار تریلری، تاریخ عرضه بازی واقعیت مجازی Pixel Ripped 1989 را مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو پیکسل ریپد (Pixel Ripped) و کمپانی آروره ایمرسیو اکسپرینس (ARVORE Immersive Experience) اطلاعات جدیدی از پروژه واقعیت مجازی خود یعنی بازی Pixel Ripped 1989 منتشر کرد.

به نقل از نشست خبری، پس از گذشت تقریبا ۴ سال از توسعه بازی، Pixel Ripped به طور رسمی در تاریخ ۲۲ مه (۱ خرداد ماه) برای پلی‌ استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive منتشر می‌شود. بازیکنان در بازی Pixel Ripped 1989 در صفحه نمایش بازی‌های ویدیویی قدیمی رها می‌شوند. وقایع بازی در دوران بازی‌های کنسول‌های دستی و ۸ بیتی اتفاق می‌افتد که در آن شاهد داستان کاراکتری با نام Dot هستیم که ساکن این دنیای دوبعدی است. به تازگی دنیای این بازی به دست کاراکتر پلیدی به نام Cyblin Lord اشغال شده است و با قابلیت خود توانسته است صفحه نمایش بازی‌های ویدیوی را بگشاید و به دنیای واقعی راه پیدا کند.

یکی از موارد جالب بازی این است که شما در بازی هدایت Dot را برعهده نمی‌گیرید بلکه کنترل شخصیت Nicola به شما سپرده می‌شود. یک دانش‌آموز جوان که قصد دارد با هدایت Dot، هم دنیای بازی دوبعدی و هم دنیای واقعی را از از دست نیرو‌های شیطانی نجات دهد. در حالی که دانش‌آموز ما قصد دارد که دنیای بازی را نجات دهد در آن سو باید از دست معلم و مدیر بداخلاق خود نیز  به دور بماند.

در ابتدا توسعه بازی Pixel Ripped 1989 در سال ۲۰۱۴ میلادی آغاز شد؛ زمانی که آنا ریبریو، خالق بازی، در لندن در حال تحصیل بود. سه سال پس از آن، ریبریو به عنوان کارگردان و توسعه دهنده پروژه به نفرات حاضر در استودیو ARVORE پیوست. علاوه بر آن، استودیو یاد شده به عنوان سرمایه‌گذار و همچنین ناشر این بازی نیز مشخص شد.

سازندگان ضمن مشخص کردن تاریخ انتشار بازی Pixel Ripped 1989، تریلری نیز از آن منتشر کردند که گیم‌پلی بازی را با حال‌و‌هوای قدیمی نشان می‌دهد. همانطور که اشاره شد بازی مذکور در تاریخ ۱ خرداد ماه برای هدست‌های واقعیت مجازی سونی، اچ‌ تی‌ سی و آکیولس ریفت منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های واقعیت مجازی با زومجی در میان بگذارد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده