نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Ys VIII: Lacrimosa of Dana اعلام شد

کمپانی NIS America تاریخ انتشار بازی اکشن نقش‌آفرینی Ys VIII: Lacrimosa of Dana برای نینتندو سوییچ را اعلام کرد.

در میان اخبار بازی، کمپانی NIS America اعلام کرد که بازی اکشن نقش‌ آفرینی Ys VIII: Lacrimosa of Dana در تاریخ پنجم تیرماه (۲۶ ژوئن) در امریکای شمالی و سه روز بعد در تاریخ هشتم تیرماه (۲۹ ژوئن) در اروپا برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

نسخه Definitive بازی Ys VIII: Lacrimosa of Dana در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد که دارای محتوای انتشاریافته برای نسخه پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا بازی و اسکریپت‌های کاملا محلی‌سازی شده است. کاربران نینتندو سوییچ همچنین می‌توانند نسخه محدود Day One Adventurer Edition را تهیه کنند که کاور دو رو، بسته فلزی محتوای سه کارت شخصیت‌ها و یک پوستر دو طرفه که در یک طرف آن تصویر قهرمان داستان «دانا» و در طرف دیگر نقشه Isle of Seiren را شامل می‌شود.

کمپانی NISA همچنین تاریخ انتشار بازی Ys VIII برای پی‌سی را به ماه آوریل محدود کرد و به این ترتیب در ماه فروردین یا اردیبهشت شاهد انتشار این نسخه از بازی در استیم خواهیم بود. همچنین خبرهای بیشتر درباره نسخه PC از طریق بلاگ ناشر بازی به اشتراک گذاشته خواهد شد. بازی Ys VIII: Lacrimosa of Dana یکی از بازی‌هایی بود که در جریان رویداد نینتندو دایرکت دی‌ماه سال گذشته برای کنسول نینتندو سوییچ تایید شد. این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای دو کنسول PS4 و PS Vita منتشر شد و موفق شد نمرات بسیار خوبی به دست آورد.  

شما می‌توانید دیگر اخبار مرتبط با بازی Ys VIII: Lacrimosa of Dana را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده