نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

تریلر جدید Steep فصل اول فعالیت‌های زنده بازی را نشان می‌دهد

کمپانی Ubisoft تریلر جدیدی از بازی ورزشی Steep منتشر کرد که فصل اول فعالیت‌های زنده بازی را به نمایش در می‌آورد.

اگر به دنبال دستاوردهای بعدی خود در بازی Steep هستید، خبرهای خوبی برای‌تان داریم؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت سیستم جدیدی با نام «فعالیت‌های زنده فصلی» برای این بازی ورزشی معرفی کرد و با انتشار تریلری، فصل اول فعالیت‌ها را به نمایش درآورده است. بازیکنان از دوازدهم فروردین‌ماه (۱ آوریل) تا هشتم تیرماه (۲۹ ژوئن) می‌توانند در چالش‌های محدود بازی شرکت کنند و تجهیزات منحصربه‌فردی نظیر مجموعه تجهیزات Freeride World Tour را به دست آورند. هر ماه نیز سبک و سیاق چالش‌ها متفاوت خواهد بود و در ماه‌های آوریل، می و ژوئن فصل اول فعالیت‌ها شامل موارد زیر است:

  • سه مسابقه با نام‌های Freeride، Pro Racer و Snow Park که ساختار آنها بسیار شبیه به ساختار Steep World Tourها است
  • سه چالش مرحله‌ای با نام‌های Freeride، Wingsuit و Freestyle که با کسب امتیاز بالاتر، پاداش بیشتری را در اختیار می‌گذارند
  • سه چالش تکمیلی با نام‌های Exploration، Race و Freestyle که ظاهرا به زمان زیادی برای تکمیل نیاز دارند، اما بازیکنان می‌توانند با تکمیل آنها جوایز بسیار خوبی به دست آورند

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Steep در تاریخ دوازدهم آذرماه ۱۳۹۵ (۲ دسامبر ۲۰۱۶) توسط یوبی سافت منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

طرفداران ورزش‌های زمستانی می‌توانند ساعت‌های زیادی در Steep بگذارنند و چالش‌های بیشمار بازی لذت ببرند، اما اگر فقط می‌خواهید ببینید تجربه‌ی اسنوبورد و وینگ‌سوت در یک بازی ویدیویی چه حسی دارد، Steep حرف خاصی برای گفتن ندارد. بازی شما را جذب نمی‌کند و باید خودتان وقت بگذارید تا شاید بین درختان کاج و صخره‌ها، صحنه‌های زیبایی خلق کنید و بعد از چند ساعت هم کنارش بگذارید. اگر از جمع کردن امتیاز و رقابت با دیگر کاربران آنلاین بازی خسته شدید، حداقل می‌توانید از چشم‌اندازه‌های کوهستان برفی بازی لذت ببرید و در نقشه‌ی بزرگ بازی گشت و گذار کنید.  

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده