// دوشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

ویدیو گیم پلی بازی Lost Soul Aside روی پلی استیشن 4 پرو

در جریان رویداد GDC 2018 بانگ بینگ، خالق بازی Lost Soul Aside به تجربه بازی روی پلی استیشن 4 پرو مشغول شد.

بازی Lost Soul Aside برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و در آن زمان تنها یانگ بینگ، خالق بازی Lost Soul Aside، روی بازی کار می‌کرد که در ادامه به لطف شعبه چینی کمپانی سونی، یانگ بینگ توانست به واسطه تیم خود در استودیو UltiZero Games، بازی Lost Soul Aside را توسعه دهد.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در جریان رویداد GDC 2018 دموی بازی Lost Soul Aside در دسترس قرار گرفت تا مخاطبان بتوانند تجربه‌ای بر دنیای بازی داشته باشند. در این میان سایت دوال‌شاکرز ویدیویی ۱۳ دقیقه‌ای از این بازی روی پلی استیشن 4 پرو ضبط کرد. دموی منتشر شده همان دموی پلی‌استیشن اکسپرینس 2017 است که در گذشته به نمایش درآمد اما این بار شاهد تجربه بازی توسط خالق‌اش هستیم.

نکته‌ جالب ویدیو ۱۳ دقیقه‌ای دوال‌شاکرز، تجربه‌ی یکی از اعضای این استودیو نیست بلکه در ادامه شاهد بازگشت به اول دمو هستیم و این بار، یانگ بینگ هدایت شخصیت اصلی بازی را به‌دست می‌گیرد و از آن‌جایی که طبق گفته خودش عاشق بازی‌های مبارزه‌ای است، شاهد ضرباتی با زمان‌بندی بسیار دقیق هستیم. درانتها مشخص شد که مکان و باس فایت دموی مورد نظر، در بازی اصلی وجود ندارد و صرفا این یک دمو برای آشنایی با دنیای کلی بازی است. همچنین شنیده شده است که بازی Lost Soul Aside در کنار گیم‌پلی و مبارزت نفس‌گیرش، دارای داستانی عمیق و درگیر کننده است.

درادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از بازی Lost Soul Aside روی PS4 Pro را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده