// دوشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

ویدیو روز عرضه بازی Detective Pikachu منتشر شد

کمپانی پوکمون به مناسبت عرضه بازی Detective Pikachu روی نینتندو 3DS، تریلر روز عرضه این بازی را منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی پوکمون (The Pokemon Company)، سازنده و ناشر بازی Detective Pikachu، به مناسبت عرضه این بازی ویدیو روز عرضه آن را منتشر کرد. در جریان ویدیو روز عرضه بازی Detective Pikachu شاهد صحنه‌هایی از گیم‌پلی و توضیحاتی در مورد نحوه بازی کردن و داستان هستیم.

در جریان بازی Detective Pikachu، شما در قالب شخصیت تیم قرار خواهید گرفت که به‌همراه دوست پوکمون خود به دنبال دلایل رفتار آزاردهنده پوکمون در شهر Ryme است. حال از آن جایی که با یک اثر کاراگاهی طرف هستیم، شما می‌بایست با سوال و جواب از مردم و پیدا کردن سر نخ‌های متفاوت روند بازی را پیش ببرید.

در نهایت زمانی که اطلاعات شما به حد کافی رسید، پرونده مورد نظر را حل کنید و به سراغ پرونده بعدی بروید. بازی Detective Pikachu در ژانویه سال ۲۰۱۶ برای کاربران ژاپنی در دسترس قرار گرفته بود و حال، کاربران غربی نینتندو 3DS نیز می‌توانند جدیدترین نسخه از دنیای پوکمون را تجربه کنند. نسخه‌ی غربی بازی یک پکیج لیمیتد ادیشن هم دارد که دارای یک آمیبو پوکمون بوده و با استفاده از آن در بازی، تعدادی ویدیو جهت راهنمایی در مراحل، در دسترس بازیکن قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید ویدیو روز عرضه بازی Detective Pikachu را رد زومجی تماشا کنید.

دانلود از‌ آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده