// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل CornUtopia

بازی موبایل CornUtopia یک اثر اعتیادآور است که با سادگی‌ خود، بسیار سرگرم کننده ظاهر می‌شود و بازیکن را به ادامه تشویق می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل CornUtopia یک اثر جذاب از جانب MUJIGAMES است که به سادگی تمام، اعتیادآور ظاهر شده و دارای فاکتورهای بسیاری برای سرگرم کردن بازیکن است. بازیکن در این بازی تنها کارش، پرورش دادن محصولات مختلف نظیر گندم، ذرت، گوجه و اقلام دیگر است که با داشتن محیط زیبا و البته ایده گیم پلی مبتکرانه، بسیار سرگرم کننده ظاهر شده است و بازیکن را به ادامه کار تشویق می‌کند.

وظیفه شما در این بازی، این است که محصولات مختلف را پرورش داده و آن را به دست مشتریانی که نیاز دارند برسانید. این روند تا آخر کار پیش می‌رود و با توجه به سطح‌بندی‌های مختلفی که بازی دارد، این روند گسترده‌تر شده و وظیفه شما هم سخت‌تر می‌شود. بازیکن باید بتواند هر کدام از خوشه‌های محصولات را در هر ادغام کرده و وسعت زمین بازی خود را حفظ کند تا بتواند محصولات دیگر را در آن جا دهد. این روند ادغام کردن خوشه‌ها خیلی شبیه به بازی 2048 است و شما به مانند آن خوشه‌های یک دسته را به دو تایی و دو تایی‌ها را به سه تایی و همینطور تا آخر متصل می‌کنید و باعث می‌شوید که ظرفیت تولید شما بالاتر برود. این ظرفیت هرچه قدر بالاتر باشد، بازیکن می‌تواند در دسترسی‌های بعدی به بازی میزان بیش‌تری را درو کند. بازیکنان باید به این حقیقت توجه داشته باشند که بازی همینطور ادامه پیدا می‌کند و جزئیات زیادی را نباید از بازی انتظار داشته باشید. اما نباید این اشتباه را هم بکنید که پس از مدتی این بازی خسته کننده خواهد شد.

CornUtopia
CornUtopia
CornUtopia

بازی با همین روند ساده، تا جایی پیش می‌رود که بازیکن به این بازی اندروید اعتیاد پیدا کرده و دوست دارد تا وسعت بیشتری از زمین را تصاحب کند. بازی یک محیط نه چندان بزرگ دارد که می‌توانید با دریافت سکه‌های بیشتر از مشتریان خود آن را گسترده‌تر و به اصطلاح زمین زراعی خود را بیشتر کنید و درخواست‌های مشتریان خود را سریع‌تر به انجام برسانید. تنوع در محصولات به قدری بالا است که شما برای ماه‌های بعدی هم می‌توانید محصولات جدید را در لول‌های بالاتر داشته باشید و آنقدر زمینه کاری خود را گسترده تر کنید که کم کم لذت واقعی بازی را بچشید. این روند لذت بخش خیلی زیباتر هم می‌شود، جایی که سازه‌های ساختمانی از لول ۷ به بازی اضافه می‌شوند و شما برای مثال کارخانه نانوایی و شربت سازی را احداث می‌کنید و می‌توانید همین روند ادغام کارخانه‌ها و افزایش محصولات را برای آنها هم انجام دهید. محصولات یک واحد از محیط بازی را برای خودشان اختصاص می‌دهند، اما سازه‌های ساختمانی، چهار واحد را نیاز خواهند داشت.

گرافیک این بازی شبیه ساز در حد ساده ای کار شده است و شاهد این هستیم که موسیقی با ریتم ثابت هم به بازی افزوده شده است. بهترین بخش بازی همان گیم پلی ساده اما مبتکرانه بازی است که دوباره به ما یادآور می‌شود که ساخت یک بازی اعتیادآور و سرگرم کننده تا چه حد ساده است. اما این نکته را هم باید یادآور شویم که صرفا به خاطر اعتیادآور بودن بازی، دلیل نمیشود که کم کم از بازی خسته نشوید. بالاخره هر بازی تاریخ انقضای خاص خود را دارد و این بازی هرچه قدر هم که دارای محصولات پرتعداد و ریتم جذابی باشد، بازهم دچار معضل تکراری بودن خواهد شد و بازیکن دیگر میلی به ادامه کار نخواهد داشت. اما همین که بازی می‌تواند حداقل چند هفته یا چند ماهی شما را سرگرم کند و چالش هیجان انگیزی را برای‌تان داشته باشد، خودش یک موفقیت محسوب می‌شود.

CornUtopia
CornUtopia
CornUtopia

رمز موفقیت کاربران در این بازی پیروزی از قاعده بازی و ادغام هرچه بیشتر محصولات است. اگر بتوانید محصولات خود را بسیار بیشتر به سمت یکپارچه بودن سوق دهید، به همان صورت بهتر می‌توانید دروهای خود را گسترش داده و سریعا مشتری را راه بیاندازید. مشتری‌های شما در بالای محیط بازی قرار دارند و محصولاتی که می‌خواهند هم مشخص است. تنها با کلیک روی آنها می‌توانید وضعیت آنها و میزان باقی مانده درخواست آنها را مشاهده کنید. تنها تعداد مشخصی مشتری در این نوار جا می‌گیرند و شما برای دریافت مشتری‌های بیشتر، باید هرچه سریع‌تر محصولات قدیمی‌ها را تحویل داده و ردشان کنید. درو محصولات به عهده خود شما است و از طریق ابزار مخصوص خودش انجام می‌شود که البته می‌توانید با پرداخت الماس آبی رنگ مخصوص، این ابزار را طلایی رنگ کرده و دوبرابر میزان واقعی محصول ذخیره کنید. حتی می‌توانید این بسته‌های آبی رنگ را خرج کرده و در هنگام کاشت محصولات، آن را به صورت دوتایی درآورید و ادغام را به نصف زمان کاهش دهید.

بازی موبایل CornUtopia اثر جذاب و نابی در سبک شبیه ساز مزرعه داری است که با بخش‌های متنوع خود می‌تواند تا هفته‌ها شما را سرگرم کند. وظیفه شما در بازی گسترده کردن محیط بازی و کاشت محصولات بیشتر است. کارخانه‌های متنوع به بازی اضافه می‌شوند و وظیفه شما را سنگین‌تر می‌کنند. نکته مهم این است که باید در کار خود سرعت داشته باشید و هرچه می‌توانید به ادغام محصولات ادامه دهید. این بازی را می‌توانید از گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید CornUtopia


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده