// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

بازی Nine Monkeys of Shaolin با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Sobaka با انتشار تریلری، بازی Nine Monkeys of Shaolin را که در سبک بیت ام آپ در حال توسعه است، معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو سوباکا (Sobaka) پروژه تازه خود را با نام بازی Nine Monkeys of Shaolin معرفی کرد. بازی مذکور در سبک بیت ام آپ (Beat ‘em Up) با زاویه دوربین بالا به پایین طراحی شده است و کاربران را در نقش یک ماهیگیر چینی با نام وی چنگ (Wei Cheng) قرار می‌دهد. وظیفه شما گرفتن انتقام از گروهی از گانگستر‌ها است که به تازگی خانواده و دوست وی چانگ را کشته‌اند.

سازندگان توضیحاتی نیز از بازی منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید:

خودتان را برای یک سفر چالش‌ برانگیز در دوران قرون وسطی چین آماده کنید. به واسطه فنون رزمی سنتی به نبرد با گروهی از دزدان دریایی گانگستر بروید و یک روند اکشن و درگیر کننده را با گیم‌پلی Beat 'em up تجربه کنید.

ضمن معرفی بازی، سازندگان تریلری نیز منتشر کرده‌اند که برخی از صحنه‌های گیم پلی بازی را نشان می‌دهد. در حالی که کاراکتر بازی با چوب خود حریفان را به این طرف و آن طرف پرتاب می‌کند، ما می‌توانیم به محیط‌های زیبای بازی از پل‌های بزرگ تا معبد‌های بزرگ در چین نگاهی بیندازیم.

با توجه به اطلاعاتی که در وب‌سایت رسمی بازی منتشر شده است، 9Monkeys of Shaolin به طور همکاری چند نفره آنلاین و حضوری نیز قابل بازی است. گفتنی است که سه روش مبارزه مختلف برای کاراکتر این بازی در نظر گرفته شده است که شامل نیرو‌های زمین، باد و جادو می‌شود. همانطور که در بالا نیز اشاره شد بازی مذکور در استودیو سوباکا، که آن را با ساخت بازی Redeemer می‌شناسیم، در حال توسعه است و کمپانی بوکا اینترتینمنت (Buka Entertainment) نیز وظیفه انتشار آن را بر عهده گرفته است.

بازی 9Monkeys of Shaolin برای عرضه در تاریخ نامشخصی از پاییز سال جاری برنامه‌ریزی شده است و به دست کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ می‌رسد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این سبک دوست‌داشتنی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده