// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Time Drop

بازی موبایل Time Drop اثر جذاب و نابی در سبک پازل است که مشابه سایر بازی‌های هم‌سبک خودش تجربه رنگی و دلپذیری را برای علاقه‌مندانش فراهم می‌کند.

بازی موبایل Time Drop اثر جذابی از faktor zwei است که در سبک پازل ارائه شده است و تجربه دیگری در این سبک ارائه می‌کند و البته با داشتن المان‌های متفاوت و سبک نو و تازه، قدری جذابیت تازه برای علاقه‌مندان به این ژانر با خودش به همراه دارد. اگر به چنین بازی‌هایی علاقه دارید و دوست دارید از جنبه دیگری به حل کردن معماها بپردازید، این بازی قطره‌های رنگی با تمام جذابیت و جلوه‌های خاصش می‌تواند شما را سرگرم کند.

گیم پلی این بازی اندروید دارای ریتمی مشابه بازی‌هایی نظیر کندی کراش ساگا است؛ با این تفاوت که این بار باید قطره‌های همرنگ را به صورت خط‌های صاف و مورب به هم‌دیگر وصل کنید و هرچه که این دنباله طولانی‌تر باشد، امتیاز بیش‌تری را برای شما به ارمغان خواهد داشت. این ریتم در کل بازی جریان دارد و با پیش‌روی به سمت مراحل بالاتر مشاهده خواهید کرد که المان‌ها و ماموریت‌های دیگر به شما سپرده خواهد شد. این ماموریت‌ها بسیار مشابه دیگر بازی‌های هم‌سبک است. در تعدادی از مراحل باید تعداد مشخصی از قطره‌های رنگی را کسب کنید و وقتی این تعداد به هدف تعیین‌شده رسید شما برنده بازی خواهید بود. در برخی از مراحل نیز باید جایگاه‌هایی را که با رنگ خاصی مشخص شده‌اند نشانه بگیرید و امتیاز قطره‌های آنجا را کسب کنید تا بتوانید پیروز بازی شوید. این روند ادامه پیدا می‌کند و در مراحل بالاتر، شاهد چالش‌های بیش‌تری نیز خواهید بود. شما باید تعداد حرکت‌های خود را تعیین کنید و مواظب باشید که از حد مشخصی عبور نکنند. قبل از اینکه حرکت‌های خود را بزنید، نگاهی به محیط بازی بیندازید و بیش‌ترین دنباله از قطره‌ها را انتخاب کنید؛ در این صورت شانس بیش‌تری برای کسب ستاره‌های بیشتر بازی خواهید داشت.

Time Drop
Time Drop
Time Drop

گرافیک این بازی آیفون دارای جلوه‌های مناسبی است و شاهد این هستیم که حرکت‌ها با المان‌های خوبی نشان داده می‌شوند و هنر و زیبایی خاصی دارند. از محیط به خوبی استفاده شده است و انواع مختلف و ترکیبی از رنگ‌ها در بازی جلوه‌گری می‌کنند. موسیقی بازی نیز مناسب است و شاهد پیچش خاصی در این قسمت نیستیم. با توجه به اینکه در این بازی رنگ‌ها اهمیت بالایی دارند، در نتیجه سعی شده است که این روند به خوبی در بازی نشان داده شود و چشم‌نوازی بیش‌تری برای بازیکنان داشته باشد.

همانطور که انتظارش نیز می‌رود، در بازی از قدرت‌های خاصی استفاده می‌شود تا بازیکن ترغیب شود و بتواند فکرش را به کار بیندازد. از جمله این قدرت‌ها، بادکنک‌های پر از رنگ است که می‌تواند امتیاز اطراف خودش را کسب کند. با کسب لکه‌های رنگی می‌توانید کل امتیاز خطوط افقی و عمودی را کسب کنید که ارزش بسیار بالایی دارد و بازیکن با استفاده از آن می‌تواند سریع‌تر مراحل را به پایان برساند. یک سری ابزار نیز در پایین محیط بازی دیده می‌شود که برای مثال رنگ قطره‌ها را تغییر می‌دهد یا انبوهی از قطره‌های همرنگ را به محیط بازی اضافه می‌کند که در نتیجه کار بازیکن را برای ادامه راحت‌تر می‌کند. این امتیازها محدود هستند و باید بهترین عملکرد خود را داشته باشید، تا بتوانید آنها را برای مراحل بعدی کسب کنید.

Time Drop
Time Drop
Time Drop

در حالت کلی بازی مراحل پرتعدادی دارد و پس از یک سری مراحل هم‌شکل، ویژگی جدیدی به ویژگی‌های قبلی بازی اضافه می‌شود و چالش بازیکن را سخت‌تر می‌کند. کلیه مراحل دارای سادگی مشابهی هستند و هرازگاهی مراحلی با چالش زیاد فرا می‌رسند و فکر و ذکر بازیکن را برای روزهای طولانی درگیر می‌کنند. پیشنهاد می‌شود که قدرت‌های خود را برای این مراحل نگه دارید و با زمان‌بندی مناسب، سریع‌تر رکورد خود را بالاتر ببرید. اچیومنت‌های گسترده‌ای نیز در بازی وجود دارد که می‌توانید با توجه به آنها از قدرت‌های خاص دیگری نیز بهره ببرید. بازی یک بخش جدید و جالب توجه تحت عنوان بخش چند نفره دارد که می‌توانید با دیگر کاربران دنیا، رقابت سختی را داشته باشید و با توجه به امتیازات هر مرحله و مدت زمان به پایان بردن هر مرحله، در این بخش شرکت کنید.

Time Drop
Time Drop
Time Drop

بازی موبایل Time Drop اثر جالب توجهی در سبک پازل است که علاقه‌مندان به این سبک را راضی می‌کند و با ارائه تجربه جدید و متفاوتی از سایر بازی‌های هم‌سبک، می‌تواند شما را به سمت خودش بکشاند. بازی دنیایی از رنگ‌ها را تشکیل می‌دهد که با گرافیک عالی همراه می‌شود و چشم‌نوازی خاصی برای علاقه‌مندان به هنر رنگ‌ها دارد. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Time Drop


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده