نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

همکاری Netflix و فرمول یک برای ساخت یک مستند سریالی

شبکه نتفلیکس از همکاری خود با مسابقات فرمول یک برای ساخت یک مستند سریالی با نام FIA Formula One World Championship 2018 خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس و مسئول برگزاری مسابقات فرمول یک از همکاری خود برای ساخت یک مستند سریال با نام FIA Formula One World Championship 2018 خبر دادند. این مستند سریال قرار است براساس مسابقات فرمول یک جایزه بزرگ سال ۲۰۱۸ ساخته و در اوایل سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. این سریال که از محصولات انحصاری نت‌فلیکس خواهد بود، برای اولین‌بار یک نگاه واقعی از داخل کابین رانندگان فرمول یک را برای مخاطبان فراهم خواهد کرد و زندگی رانندگان و بازیکنان کلیدی فرمول یک را نمایش خواهد داد. گروه سازندگان این سریال دسترسی بی‌نظیر و منحصر به فردی به سریعترین رانندگان دنیا، مدیران، صاحبان تیم و همچنین تیم مدیریتی فرمول یک خواهند داشت.

در حال حاضر Netflix سفارش ساخت ۱۰ قسمت از این سریال را که قرار است براساس مسابقات امسال تولید شوند، داده است و تیم تولید این سریال قرار است قلب، روح و روان مسابقات فرمول یک را برای مخاطبان این شبکه محبوب استریم و طرفداران این مسابقات، به نمایش بگذارد و همچنین به آینده و مسیر این تجارت چند میلیارد دلاری نیز پرداخته خواهد شد. جیمز گی-ریس، سازنده مستند Senna (سنا) که برای مستند Amy (امی) برنده جایزه اسکار شده است، به‌همراه پل مارتین به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این مستند سریالی حضور دارند. سوفی تاد نیز شورانر این سریال است. لازم به توضیح است که بیانیه مشترک نت‌فلیکس و فرمول یک پیش از مسابقه امروز منتشر شده است بلا باخاریا، معاون رئیس بخش محتوای شبکه نت‌فلیکس، گفت:

همکاری با فرمول یک، ماموریت ما برای همکاری با برندهای سطح بالای جهانی برای تولید یک برنامه سطح بالا است. ما بی‌صبرانه منتظر شروع مسابقه جایزه بزرگ استرالیا و یک فصل باورنکردنی در سراسر جهان هستیم.

Formula 1

شان براتچس، مدیر برنامه‌ریزی بخش تجاری فرمول یک، اضافه کرد:

فرمول یک، یک ورزش جهانی است که به ما به صورت فعالانه در حال تغییر از یک شرکت ورزش‌های موتوری به یک برند رسانه‌ای و سرگرمی هستیم. توافق با نت‌فلیکس در خدمت خلق وقایع جالب و کمتر دیده شده‌ از آنچه که در پشت صحنه یک مسابقه جایزه بزرگ رخ می‌دهد، است. این چشم اندازی از ورزش است که هنوز برای طرفداران در سراسر جهان منتشر شده است. این مجموعه دارای مزیت‌هایی است که طرفداران را خوشحال می‌کند و همچنین یک کاتالیزور برای جذب طرفداران جدید است.

یان هلمز، مدیر حق پخش تلویزیونی مسابقات فرمول یک نیز از همکاری با شبکه نت‌فلیکس برای ساخت و نمایش این مستند سریالی ابراز خوشحالی و از آن استقبال کرد. او در بیانیه منتشر شده گفت که این سریال راه جدیدی برای جذب مخاطبان و طرفداران جدید به مسابقات فرمول یک است و همچنین این مجموعه قرار است اطلاعات فنی در مورد مسابقات و تلاش‌های انسانی را پوشش دهد. صبح روز گذشته مسابقات فرمول یک با برگزاری مسابقه جایزه بزرگ استرالیا در ملبورن آغاز شد که این مسابقه با قهرمانی سباستین فتل، راننده آلمانی تیم فراری به پایان رسید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده