// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵

معرفی بازی موبایل Sniper Strike: Special Ops

بازی موبایل Sniper Strike : Special Ops اثر اکشن و جالبی است که به معنای واقعی کلمه، حس یک بازی شوتر تمام عیار را به بازیکنان ارائه می‌دهد. با زومجی و معرفی بازی همراه شوید.

بازی موبایل Sniper Strike اثر اکشن و جالب توجهی از Mobile Gaming Studios Ltd است که با ارائه یک تجربه شاهکار از تیراندازی اول شخص، بازیکنان پلتفرم موبایل را به دنیای پر از خشونت و البته هیجان‌انگیز خودش می‌برد. وجود گیم پلی بسیار روان و مدرن، بهترین بخش بازی است که باعث می‌شود از بازی دست نکشید و تمام مراحل این بازی را طی کنید.

گیم‌پلی این بازی اندروید دارای بخش‌های متنوعی است و بازیکن در نقش یک تک تیرانداز یا یکی از گروه‌های ضربت ظاهر می‌شود و باید ماموریت‌هایی را که به وی سپرده می‌شود به بهترین شکل ممکن به پایان برساند. این گیم‌پلی به قدری روان و هیجان‌انگیز است که حس بهترین بازی‌های کنسول‌ها را این بار در پلتفرم موبایل ارائه می‌دهد. شما سلاح‌های متنوعی در بازی خواهید داشت و می‌توانید به آپگرید کردن هر کدام از آن‌ها بپردازید. هر مرحله سلاح‌های خاص و متنوعی می‌طلبد و باید به این نکته توجه داشته باشید. در بخش‌هایی از بازی که باید در نقش تک‌تیرانداز ظاهر شوید، ماموریت شما این است که راه را برای گروه ضربت باز کنید تا بتوانند پیش‌روی کنند و نیروهای دشمن را در بالای ساختمان‌ها و داخل برجک‌ها نشانه روید. این روند بسیار هیجان‌انگیزی را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که بازیکن با مهارت بسیار، شلیک‌های دقیقی را به سمت دشمن داشته باشد.

Sniper Strike

در بخش‌هایی نیز سلاح‌های معمولی در اختیار شما قرار داده می‌شود و باید به صورت گام به گام پیش بروید و دشمنانی را که روبه‌روی‌تان قرار دارند نابود کنید. این دشمنان در گروه‌های چندنفری در مقابل شما ظاهر می‌شوند و باید هم سرعت عمل داشته باشید و هم نشانه‌روی درستی روی بخش‌های حساس دشمن داشته باشید. هدشات کردن یکی از بارزترین مشخصه‌های یک بازیکن حرفه‌ای در این بازی است. در هنگام پیش‌روی مقابل گروهی از دشمنان قرار می‌گیرید که در این لحظه، صحنه آهسته می‌شود و بازیکن باید تعداد مشخصی از دشمنان را در یک لحظه به نابودی بکشاند. هیجان بالایی برای این بخش وجود دارد و وقتی که به همراه گروه خود به پیش‌روی و کشتن دشمنان می‌روید، واقعا تجربه جدید و منحصربه‌فردی را از یک بازی تمام عیار اکشن، حس می‌کنید. در این بخش با کنترل تمام روی شخصیت اصلی بازی، می‌توانید به حرکت در ساختمان‌ها بپردازید و علاوه بر آن روی دشمنان خود نشانه‌روی کنید و آن‌ها را از پا درآورید. رفته رفته به گیم‌پلی بازی عات خواهید کرد و با حرفه‌ای‌گری تمام می‌توانید سرعت عمل را چاشنی تجربه خود کنید.

گرافیک این بازی آیفون در بهترین حالت خودش قرار دارد و شاهد بافت‌های باکیفیتی در بازی هستیم. صحنه‌های آهسته در بخش‌های مختلف اجرا می‌شود و وقتی که با اسلحه خود به تک‌تیراندازی می‌پردازید، دوربین مسیر حرکت شلیک شما را تا برخورد به دشمن دنبال می‌کند و هیجان و آدرنالین بازیکن را بالا می‌برد. وقتی که این حس به بهترین وجه ممکن القا می‌شود، حال نوبت به هنرنمایی شما خواهد بود تا نشانه‌روی درستی روی دشمنان داشته باشید و بهترین هدف‌گیری خود را انجام دهید. در این بخش از بازی، نوار درجه نشانه‌روی نیز وجود دارد که می‌توانید برای شلیک دقیق‌تر از آن استفاده کنید. موسیقی هیجان‌انگیز بازی با این گرافیک همراه می‌شود و بازیکن را تشویق می‌کند تا عملکرد بهتری داشته باشد و سرعت عمل خود را بالاتر ببرد. این عملکرد هم به خود بازیکن بستگی دارد و هم به آپگرید‌هایی که مرتبا روی سلاح‌ها و مهارت‌های شخصیت بازی صورت می‌دهد.

Sniper Strike

بازی Sniper Strike: Special Ops در سه بخش کمپین، آنلاین و PvP دنبال می‌شود که هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و واقعا سرگرم‌کننده هستند. در بخش آنلاین، بازیکن به صورت رقابتی با چندین نفر همراه می‌شود و هر کدام که امتیاز بیش‌تری بگیرد، برنده رقابت خواهد بود. این بخش از سختی قابل توجهی برخوردار است و نشانه‌روی درست و تند و تیز، لازمه موفقیت است. بخش کمپین بازی از چند بخش خاص تشکیل شده است که از تک تیراندازی و پیوستن به گروه ضربت گرفته تا رهسپار شدن به ماموریت‌های ترور و مخفی کاری از جمله آن‌ها است. چیزی که اهمیت دارد این است که تنوع به حدی بالا است که می‌توانید ساعت‌ها به تجربه بازی در بخش کمپین بپردازید و با اتمام این بخش، به رقابت‌های سخت‌تر آنلاین و PvP بروید.

Sniper Strike

بازی Sniper Strike یک اثر ناب اکشن، با گیم‌پلی فوق‌العاده حرفه‌ای و گرافیک جذاب است که واقعا چیزی از یک بازی تمام عیار کنسولی کم ندارد. بازی به طور قابل توجهی از پتانسیل سیستم موبایل استفاده کرده و یک اثر لایق کاربران موبایل ارائه کرده و هیجان را به آن‌ها هدیه داده است. قطعا تجربه این بازی برای‌تان لذت‌بخش خواهد بود و با توجه به انتظاری که از بازی‌های موبایل داریم، این بازی بازیکنان را شگفت‌زده می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Sniper Strike: Special Ops


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده