نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

تاریخ پخش احتمالی «ساخت ایران 2» مشخص شد

تهیه کننده سریال ساخت ایران 2، طی مصاحبه‌ای، در رابطه با تاریخ پخش این سریال اطلاعاتی منتشر کرد.

فصل دوم سریال ساخت ایران، با نام «ساخت ایران ۲» در حال ساخت است. این سریال به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی و منصور سهراب‌پور ساخته می‌شود. «ساخت ایران ۲» در بیست و دو قسمت در تهران و شانگهای اتفاق می‌افتد.

اخیرا منصور سهراب‌پور طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم اطلاعات جدیدی را از سریال منتشر کرده است. تهیه کننده «ساخت ایران ۲» در گفت‌وگو با تسنیم چنین گفت:

تاکنون حدود ۳۰ درصد ضبط این سریال انجام شده است و نهایتا تا اواسط ماه جاری تصویربرداری در تهران ادامه دارد. سپس به کشور چین سفر خواهیم کرد و تقریبا یک ماه هم آنجا مشغول تصویربرداری خواهیم بود.

سهراب‌پور در رابطه با مصدومیت سارا بهرامی در پشت صحنه «ساخت ایران ۲» چنین گفت:

متاسفانه وی در حین راه رفتن پایش پیچ خورد و مصدوم شد؛ البته خوشبختانه با استراحت کافی و نظر پزشک ظرف ۱۰ روز آینده مشکلی برای حضور در مقابل دوربین نخواهد داشت و این بازیگر به شرایط عادی بازخواهد گشت.

تهیه کننده «ساخت ایران ۲» همچنین در رابطه با مکان‌های فیلمبرداری، تاریخ پخش سریال ساخت ایران و با اشاره به اینکه دو بازیگر ایرانی و چند بازیگر خارجی به سریال «ساخت ایران ۲» اضافه خواهند شد، گفت:

تصویربرداری این سریال در کشورهای ایران، لبنان، چین و احتمالا روسیه خواهد بود که البته بخش‌های تصویربرداری در روسیه هنوز قطعیت پیدا نکرده است. همچنین به احتمال خیلی زیاد اولین قسمت «ساخت ایران ۲» در بیستم فروردین یا نهایتا از اوایل ماه آینده از طریق شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

سریال ساخت ایران 2 با بازی بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، امین حیایی، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، سارا بهرامی، مهران احمدی و امیرحسین رستمی ساخته می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده