// دوشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه گسترش یافته بازی Earthlock منتشر شد

استودیو Snow Castle Games با انتشار تریلری نسخه گسترش یافته بازی Earthlock  را با نام Earthlock: Festival of Magic معرفی و منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کانال یوتوب پلی‌استیشن تریلری از بازی Earthlock (عرضه شده در اوایل ۲۰۱۷ روی پلی‌استیشن 4) منتشر کرد که نسخه گسترش یافته این بازی نوبتی و نقش‌ آفرینی را با نام Earthlock: Festival of Magic نشان می‌دهد. سازندگان با معرفی کردن نسخه گسترش یافته به ویژگی‌هایی همچون داستان بهینه‌سازی شده، کاراکتر‌های پولیش شده، ماموریت‌های جدید و محیط‌های تازه برای جستجو، اشاره کردند.

این بازی که توسط استودیو نروژی Snow Castle Games ساخته شده، داستان کاراکتری به نام Amon را روایت می‌کند که در صحراهای بزرگ سرگردان است. پس از آشنا شدن با گروهی، وی سفر خود را در دنیایی خطرناک و مرموز به نام Umbra آغاز می‌کند تا برود که عموی خود را از دست فرقه باستانی نجات دهد. اما در آن سو شیطان بزرگی در دنیای این بازی ظاهر می‌شود و قصد دارد که دنیای Umbra را از بین ببرد؛ از این رو وظیفه شما این است که آن را از بین ببرید. گفتنی است که در این بازی شما تنها در نقش Amon حضور پیدا نمی‌کنید. در عوض شما هدایت گروهی از کاراکتر‌ها را با قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد و ویژگی‌های متفاوت در دست می‌گیرید تا از این اتفاق ناگوار جلوگیری کنید. در جریان بازی هر یک از کاراکتر‌ها با تجهیزات مختلف به یکدیگر کمک می‌کنند و یک روند نوبتی را پیش می‌برند.

تریلر هنگام عرضه بازی Earthlock: Festival of Magic روند گیم‌پلی استراتژی آن را نشان می‌دهد که در لابه‌لای آن نیز توانستیم به طراحی زیبای محیط‌ها و کاراکتر‌های این بازی نگاهی بیاندازیم. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از نسخه گسترش یافته این بازی را تماشا کنید. بازی مذکور هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، مک و  نینتندو سوییچ در دسترس است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با  زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده