نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر جدید God of War جزئیاتی از بزرگ‌ترین دستاورد سینمایی بازی را به تصویر می‌کشد

کمپانی سونی تریلر جدیدی را از بازی God of War منتشر کرد که در آن توسعه‌دهندگان این اثر درباره دوربین بدون کات بازی، جزئیات بیشتری را به اشتراک می‌گذارند.

موارد زیادی وجود دارند که برای بازی God of War هیجان‌زده باشیم و از میان آنها می‌توان به مبارزات، تاکید بر داستان و شخصیت‌پردازی و گرافیک خیره‌کننده بازی اشاره کرد. تاثیرگذارترین دستاورد بازی God of War اما به دوربین «بدون کات» بازی مربوط می‌شود که کل داستان بازی را در یک شات متوالی و بدون وقفه به نمایش در می‌آورد.

سبک یک شات متوالی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با کاراکترها بیشتر ارتباط برقرار کنند

توسعه‌دهندگان بازی در استودیو سانتا مونیکا در ویدیوی جدیدی که کمپانی سونی منتشر کرده است، درباره عملی کردن دوربین «بدون کات» صحبت‌هایی ارائه کرده‌اند؛ شاهکاری که امکان تجربه بازی بدون مشاهده «صفحات لودینگ» یا هر نوع خطایی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. دوری ارازی، کارگردان تصویربرداری بازی God of War توضیح می‌دهد که سبک یک شات متوالی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با کاراکترها بیشتر ارتباط برقرار کنند. این ویدیو همچنین پشت پرده جلسات موشن کپچر بازی God of War را به تصویر می‌کشد که جزئیات بیشتری از صحنه‌های بدون کات را در اختیار می‌گذارد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید. 

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی God of War در تاریخ سی و یکم فروردین‌ماه (۲۰ آوریل ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی به طور محسوس تفاوت‌هایی با نسخه‌های قبلی دارد و به جای دنیای تکراری یونان به سراغ دنیای نورس و اساطیر اسکاندیناوی رفته است و داستان کریتوس و پسرش آترئوس را روایت می‌کند. همچنین مدت زمان گیم‌پلی این بازی نسبت به بازی‌های قبلی مجموعه بیشتر است و تخمین زده می‌شود که برای اتمام آن به ۲۵ تا ۳۵ ساعت زمان نیاز است. بازی God of War چهار درجه سختی مختلف خواهد داشت و مراحل ساخت بازی نیز به اتمام رسیده است.

بازی God of War سیستم پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد داشت و این بازی با الهام از بازی تحسین‌شده The Last of Us روابط انسانی را به تصویر می‌کشد، اما طبق گفته کوری بارلوگ، کریتوس هنوز هم همان کریتوس قدیمی است و هنوز آن هیولای بی‌رحم درون خود را به همراه دارد. همچنین بارلوگ در مصاحبه اخیر خود اطلاعات بیشتری را از زمانی که در استودیو کریستال داینامیکس روی ریبوت Tomb Raider کار می‌کرد، به اشتراک گذاشت و گفت که تکنیک سینمایی بدون کات را در اصل برای بازی Tomb Raider در نظر گرفته بود.

شما می‌توانید تا زمان انتشار بازی با مقاله «دفتر خاطرات: از المپوس تا میدگارد با God of War» مروری بر خاطرات‌تان از این مجموعه محبوب و قدیمی داشته باشید و با مقاله «نگاهی ویژه به تغییرات برجسته بازی God of War» تغییرات نسخه جدید بازی و دلایل ایجاد آن را بیشتر بشناسید. فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده