نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار نسخه Enhanced Edition بازی Space Hulk: Deathwing اعلام شد

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو تاریخ انتشار نسخه Enhanced Edition بازی Space Hulk: Deathwing را برای کنسول پلی‌استیشن 4 و پی‌سی اعلام کرد.

بازی Space Hulk: Deathwing در تاریخ بیست و چهارم آذرماه ۱۳۹۵ (۱۴ دسامبر ۲۰۱۶) برای پی‌ سی منتشر شد و اندکی پس از آن، توسعه‌دهندگان نسخه‌ی Enhanced Edition بازی را برای کنسول‌ها و PC معرفی کردند که در آن خبری از مشکلات بازی نخواهد بود و محتوای جدیدی را به همراه دارد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Streum On (استریوم آن) و کمپانی Focus Home Interactive (فوکوس هوم اینتراکتیو) اعلام کردند که نسخه Enhanced Edition در تاریخ یکم خردادماه (۲۲ می) برای پلی‌ استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نسخه Enhanced Edition در واقع به صورت رایگان در دسترس دارندگان نسخه پی‌سی بازی قرار می‌گیرد. همچنین با اینکه در زمان معرفی این نسخه نام ایکس‌باکس وان نیز در میان پلتفرم‌های بازی وجود داشت، اما در اطلاعیه مطبوعاتی اشاره‌ای به این نسخه نشده است و بر این اساس نمی‌دانیم که این نسخه برای کنسول مایکروسافت هم منتشر خواهد شد یا خیر.  

برای کسانی که می‌خواهند بدانند نسخه Enhanced Edition در مقایسه با بازی اصلی شامل چه محتوایی است باید بگوییم که این نسخه دشمنان، اسلحه‌ها، ماموریت‌ها و کلاس جدیدی را در کنار گزینه‌های شخصی‌سازی جدید به بازی اضافه می‌کند.

ماموریت‌های ویژه با اهداف تصادفی هم در این نسخه گنجانده شده است تا بازیکنان را برای تجربه دوباره بازی ترغیب کند

در وهله اول این نسخه یک سیستم شخصی‌سازی جدید را به بازی اضافه می‌کند که امکان آزادسازی پوسته اسلحه‌ها و زره‌ها، ضمیمه‌ها و اقلام دیگر را برای کلاس‌های موجود به طور پیوسته فراهم می‌کند. طبق اعلام توسعه‌دهندگان، ارتقای یادشده را تنها می‌توان از طریق بازی به دست آورد و امکان خریداری آنها از طریق سیستم خریدهای درون برنامه‌ای وجود نخواهد داشت. کلاس جدیدی با نام Chaplain هم به این نسخه اضافه شده است که در مبارزات نزدیک تخصص دارد و به متحدانش در زنده ماندن کمک می‌کند. ماموریت‌های ویژه با اهداف تصادفی هم در بازی گنجانده شده است تا بازیکنان را برای تجربه دوباره بازی ترغیب کند. این ماموریت‌ها در کنار اسلحه‌ها و دشمنان جدید باعث می‌شود که بازیکنان بیشتر از قبل درگیر بازی شوند و تجربه شیرین و خوبی از بازی به دست آورند.

تریلر جدیدی از Space Hulk: Deathwing Enhanced Edition هم منتشر شده است که گوشه‌ای از گیم‌پلی بازی را به نمایش در می‌آورد و شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

در حال حاضر بازی Space Hulk: Deathwing برای کاربران پی‌سی در دسترس است و در آینده نزدیک شاهد انتشار نسخه Enhanced Edition برای PS4 و PC خواهیم بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده