نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

نسخه ریمستر بازی Zone Of The Enders 2 تاخیر خورد

شرکت کونامی خبر از تاخیر نسخه ریمستر شده Zone Of The Enders 2 داد و تاریخ انتشار قطعی بازی را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که شرکت کونامی که وظیفه ریمستر بازی Zone Of The Enders 2 را برای کنسول‌های نسل هشتمی بر عهده داشت، تاریخ انتشار این بازی را اعلام کرد و حالا گیمرها می‌دانند چه زمانی قرار است با این شوتر کالت و خاطر انگیز پلی‌استیشن 2 پس از سال‌ها دیدار کنند. نسخه ریمستر شده Zone Of The Enders 2 قرار است سپتامبر ۲۰۱۸ (شهریور ۱۳۹۷) برای پلی‌ استیشن 4 و پی سی منتشر شود. همچنین کونامی نسخه واقعیت مجازی این بازی را برای پلی‌استیشن VR و پی سی منتشر خواهد کرد. هرچند که هنوز مشخص نیست این بازی برای دیگر هدست‌های واقعیت مجازی منتشر خواهد شد یا خیر.

ZONE OF THE ENDERS: THE 2nd RUNNER M∀RS سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. ریمستر شده در رزولوشن 4K و حالت جدید اول‌ شخص برای واقعیت مجازی.

وقتی کونامی نسخه ریمستر این بازی را در سپتامبر ۲۰۱۷ معرفی کرد، در توصیفش این جملات را گفت:

تمامی جلوه‌های صمعی و بصری بازی برای وضوح 4K ریمستر شده‌اند و به لطف پورت شدن بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی، اکشن بازی بهبود پیدا کرده است. این بازی تمام تصاویر و جلوه‌های گرافیکی خاص و چشم‌نواز بازی اصلی را حفظ کرد اما در عین حال بافت‌های خود را با رزولوشن 4K و قابلیت‌ها و پیشرفت‌های صوتی جدید به رخ می‌کشد. 

از این صحبت‌ها می‌توان نتیجه گرفت که بازی را هم به شکل سوم شخص (که در بازی اصلی هم همین‌گونه بود) و هم به شکل اول شخص (در نسخه VR) می‌توان تجربه کرد. نسخه ریمتسر شده Zone Of The Enders 2، که به اسم The 2nd Runner Mars شناخته می‌شود، از یک سیستم صوتی جدید (next-gen surround sound) بهره خواهد برد. کونامی اضافه شدن سیستم صوتی جدید را «راهی نو برای زنده کردن یک اُدیسه» نامیده است.

ZONE OF THE ENDERS: THE 2nd RUNNER M∀RS

حالت اول شخص در نسخه VR

بازی Zone Of The Enders سال ۲۰۰۳ منتشر شد و منتقدان و گیمرهای بسیار زیادی از آن استقبال کردند. نسخه واقعیت مجازی این بازی در همایش TGS سال گذشته مورد آزمایش قرار گرفت و گیمرهایی که آن را تجربه کردند چندان راضی به نظر نمی‌رسیدند و نسبت به آن تردید داشتند. نسخه ریمستر شده Zone Of The Enders 2 سپتامبر امسال (شهریور ۱۳۹۶) برای PS4 و PC منتشر خواهد شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده