نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

جزییات محتویات آینده بازی Dead by Daylight مشخص شد

کمپانی Behaviour Interactive اطلاعات جدیدی از محتویاتی که در سال جاری میلادی برای بازی Dead by Daylight منتشر می‌شوند، ارائه کرد.

اگر از طرفداران بازی Dead by Daylight هستید و می‌خواهید بدانید که در آینده این بازی چگونه خواهد بود، بنابراین امروز روز شانس شما است. در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Starbreeze (استاربریز) و کمپانی Behaviour Interactive (بیهیویر اینتراکتیو) به محتوایات جدیدی که در سال جاری میلادی به بازی Dead by Daylight راه می‌یابند، اشاره کرد‌ند و به نظر می‌رسد که آنها به این زودی‌ها از پشتیبانی از بازی دست نخواهند کشید.

بر این اساس بازیکنان چهار بازمانده، چهار قاتل، چهار نقشه و آیتم‌های تزئینی پولی تازه‌ای دریافت خواهند کرد، اما فهرست دقیق این اقلام مشخص نشده است. این بازی همچنین میزبان سیستم پیشرفت و سیستم رتبه‌بندی بروزشده‌ای خواهد شد و به این خاطر طرفداران به نسبت زمانی که به تجربه بازی می‌پردازند، جوایز بیشتری دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، بخش آزمایشی جدیدی مشابه PTR در بازی Overwatch و سایر بازی‌ها به نسخه پی سی بازی Dead by Daylight اضافه می‌شود.

در سال جاری رویدادهای فصلی جدیدی را در بازی شاهد خواهیم بود

این بازی همچنین تعدادی محتوای متفرقه هم دریافت خواهد کرد که از میان آنها می‌توان به حالت آموزشی جدید و سیستم ضد تقلب کارآمدتر اشاره کرد. در نهایت هم تایید شد که در طول سال جاری همچنان رویدادهای فصلی جدیدی به این بازی اضافه خواهد شد. البته زمان دقیقی برای راهیابی این محتوای اضافی جدید به بازی مشخص نشده است، اما این خبر خوبی است که کمپانی بیهیویر اینتراکتیو برای سال جاری میلادی برنامه‌هایی برای بازی Dead by Daylight دارد.

بازی Dead by Daylight در تاریخ بیست و پنجم خردادماه ۱۳۹۵ (۱۴ ژوئن ۲۰۱۶) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC در دسترس است. شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به بازی Dead by Daylight را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده