نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

دنباله انیمیشن The Adventures of Tintin همچنان در دست ساخت است

استیون اسپیلبرگ تایید کرد که ساخت دنباله انیمیشن The Adventures of Tintin لغو نشده و این انیمیشن همچنان در دست ساخت است.

انیمیشن The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn (ماجراهای تن‌تن: راز اسب شاخدار) که اولین قسمت از سه گانه انیمیشن The Adventures of Tintin (ماجراهای تن تن) بود، در سال ۲۰۱۱ روی پرده‌های سینما رفت. کارگردانی این انیمیشن سینمایی بر عهده استیون اسپیلبرگ بود و پیتر جکسون، کارگردان سه گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها)، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور داشت و قرار بود جکسون کارگردانی دو قسمت بعدی انیمیشن Tintin (تن تن) را بر عهده داشته باشد. با این حال، طی سال‌های گذشته خبرهای بسیار کمی از این پروژه سینمایی منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بروزرسانی جدیدی از این انیمیشن سینمایی منتشر شده است. در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده)، زمانی که از استیون اسپیلبرگ در مورد دنباله انیمیشن Tintin سوال پرسیده شد، او در جواب به وب‌سایت ComingSoon گفت:

پیتر جکسون باید قسمت دوم را بسازد. به طور معمول اگر همه چیز بدون مشکل ادامه یابد، او به‌زودی کار روی فیلمنامه را آغاز خواهد کرد. همانطور که کار روی یک انیمیشن سینمایی حدود دو سال طول می‌کشد، انتظار ندارم که تا حدود ۳ سال آینده انیمیشن را ببینم؛ اما پیتر همچنان در پروژه حضور دارد و انیمیشن Tintin هنوز نمرده است.

Steven Spielberg and Peter Jackson

در سال ۲۰۱۳ اسپیلبرگ گفته بود که کار نوشتن فیلمنامه دنباله انیمیشن The Adventures of Tintin به پایان رسیده است و در آن زمان شایعه شده بود که فیلمنامه دنباله این انیمیشن براساس دو کتاب قدیمی هرژه به‌نام‌های زندانی‌های خورشید (Prisoners of the Sun) و هفت گوی بلورین (The Seven Crystal Balls) نوشته شده است؛ اما اگر جکسون قرار است کار روی فیلمنامه جدید را آغاز کند، احتمال تغییر منبع فیلمنامه دنباله انیمیشن Tintin وجود دارد. همچنین اسپیلبرگ گفت که برای ساخت یک انیمیشن سینمایی حدود ۳ سال زمان لازم است؛ اما زمان شروع تولید و ساخت دنباله انیمیشن The Adventures of Tintin را نگفته و به آن اشاره نکرده است.

همچنین انتظار می‌رود که جیمی بل برای صداپیشگی شخصیت تن تن و اندی سرکیس برای صداپیشگی شخصیت کاپیتان هادوک در دنباله انیمیشن The Adventures of Tintin بازگردند. فیلم Ready Player One برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس امسال (۹ فروردین) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده