نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

ساخت سریال Street Fighter تایید شد

شرکت انترتینمنت وان ساخت سریالی براساس بازی Street Fighter (استریت فایتر) را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال Street Fighter رسما تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، شرکت انترتینمنت وان تایید و اعلام کرد که مارک گوردون، تهیه کننده سریال‌هایی چون سریال Designated Survivor (بازمانده برگزیده)، سریال Grey's Anatomy (آناتومی گری) و سریال Criminal Minds (ذهن‌های مجرم)، وظیفه ساخت سریالی براساس بازی Street Fighter برای این شرکت را بر عهده گرفته و به‌عنوان سازنده، تهیه کننده و تامین کننده مالی در این پروژه حضور خواهد داشت. جویی انصا، ژاکلین کلا و مارک وودینگ، سازندگان سریال اینترنتی Street Fighter: Assassin's Fist، نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال Street Fighter حضور دارند.

سریال استریت فایتر قرار است براساس آرک داستانی World Warrior از بازی Street Fighter II (استریت فایتر ۲) تولید و منتشر شود. تمرکز سریال Street Fighter روی شخصیت‌هایی چون ریو (Ryu)، چون-لی (Chun-Li)، گایل (Guile) و کن (Ken) خواهد بود. این شخصیت‌ها باید برای مبارزه و نابود کردن شخصیت شیطانی ام بایسون (M. Bison)، مغز متفکر Shadaloo که یک سازمان جنایتکار جهانی است، متحد شوند. آن‌ها در این ماجراجویی باید با شخصیت‌های متفاوتی در سراسر جهان روبه‌رو شوند و مبارزه کنند. در طول این ماجراجویی آن‌ها باید قدرت، مهارت، هوش و وفاداری خود را در نبرد برای زنده ماندن به اشتراک بگذارند تا باعث ظهور World Warrior شوند. گوردون، رئیس و مدیر ارشد محتوای شرکت انترتینمنت وان که یک شرکت فیلمسازی، سریال‌سازی و تولید محتوای دیجیتالی است، در رابطه با سریال Street Fighter گفت:

مجموعه Street Fighter یک تورنمنت جهانی است که در سراسر دنیا به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است و طی ۳۰ سال گذشته شاهد رشد و گسترش این میراث فانتزی هستیم. ما هیجان‌زده‌ایم از اینکه با مارک، جویی و ژاکلین که پیش از این نیز روی این مجموعه کار کرده بودند، در حال همکاری هستیم تا این داستان جالب را برای همه تماشاگران تلویزیون تولید و منتشر کنیم. در بازی Street Fighter شاهد طیف گسترده‌ای از تنوع نژادی و زنان قدرتمند هستیم و این به ما اجازه می‌دهد که یک سریال جامع و جذاب تولید و منتشر کنیم.

Street Fighter IV: Champion Edition

بازی Street Fighter که یک بازی در سبک مبارزه‌ای است، توسط شرکت کپکام تولید و منتشر می‌شود. اولین نسخه از بازی استریت فایتر در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۴۰ میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته و این بازی، یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در سبک مبارزه‌ای است. بازی Street Fighter V (استریت فایتر ۵)، آخرین نسخه از بازی مجموعه استریت فایتر است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده