نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی Ash of Gods: Redemption منتشر شد

استودیو Aurum Dust به دنبال انتشار بازی Ash of Gods: Redemption تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد.

بازی Ash of Gods: Redemption نه ماه پس از اینکه بودجه مورد نیاز خود را از طریق کمپین کیک‌ استارتر جمع‌آوری کرد، برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شده است. حال و به مناسبت انتشار بازی، استودیو Aurum Dust و کمپانی Buka Entertainment تریلر زمان عرضه Ash of Gods: Redemption را منتشر کردند.

این تریلر، میان پرده‌ها، انیمیشن و گیم‌پلی این بازی نقش‌ آفرینی مبتنی بر نوبت را همراه با روایت داستان جذاب آن در پس‌زمینه به نمایش در می‌آورد و شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

برای کسانی که درباره این بازی اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Ash of Gods: Redemption سرگذشت سه کاراکتر با نام‌های «تورن برنین»، «هوپر روول» و «لو فنگ» را در داستان Rogue-Like بازی دنبال می‌کند؛ به این معنا که تصمیمات بازیکنان روایت داستان را تغییر می‌دهد و حتی کشته‌شدن یک کاراکتر می‌تواند تغییرات قابل توجهی در جهان بازی داشته باشد.

نسخه استاندارد بازی Ash of Gods: Redemption را می‌توان با قیمت ۲۴.۹۹ دلار خریداری کرد، در حالی که نسخه Digital Deluxe بازی که شامل موسیقی متن بازی، پوسترهای قابل چاپ، کتاب هنری دیجیتالی و موارد دیگر است، با قیمت ۳۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. شما می‌توانید دیگر اخبار بازی Ash of Gods: Redemption را از صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده