نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

سازنده بازی Far Cry 3: Blood Dragon از یوبی سافت جدا شد

دین ایونز که بیش‌تر با ساخت بازی Far Cry 3: Blood Dragon شناخته می‌شود، اخیرا از یوبی سافت جدا شده است. 

Far Cry 3: Blood Dragon یک نسخه عجیب ولی سرگرم‌کننده از سری فارکرای بود که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. این بازی توسط دین ایونز کارگردانی شده بود که حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که این بازی‌ساز از یوبی سافت جدا شده است. ایونز به مدت تقریبا ۱۲ سال در Ubisoft حضور داشت و در این مدت، در ساخت سری بازی‌های Splinter Cell، Assassin's Creed و Far Cry نقش داشته است و Far Cry 3: Blood Dragon را هم کارگردانی کرده است. 

دین ایونز

به استناد گیم اینفورمر، دین ایونز اخیرا روی یک بازی معرفی‌نشده در یوبیسافت کار می‌کرد که این بازی پس از مدتی لغو شده است. به همین دلیل هم یوبیسافت به وی پیشنهاد منتقل شدن به یک استودیو دیگر این شرکت در شهر پاریس را ارائه کرده است که این تصمیم، مخالف دین ایونز را در پی داشته است و وی، تصمیم به خروج از کمپانی گرفته است. البته به نظر می‌رسد که ایونز یک سری مشکلات شخصی هم داشته است که روی این تصمیم وی بی‌تاثیر نبوده‌اند. این بازیساز با انتشار متنی در این مورد گفت:

من اخیرا از همسرم جدا شدم و پروژه‌ای هم که در دست ساخت داشتم لغو شد. رخ دادن تمام این اتفاق در یک زمان باعث شد به این فکر کنم که آیا رفتنم به شهری دیگر تصمیم درستی است؟ من امسال وارد ۴۰ سالگی خواهم شد و این حس عجیبی است؛ چرا که مدام به این فکر می‌کنم که چه تصمیمی واقعا درست است و آیا در حال گرفتن تصمیم درستی هستم یا نه. 

در حال حاضر قصد دارم به انگلستان برگردم و مدتی را به جاهای مختلف سفر کنم. عجله‌ای برای داشتن کار جدید ندارم؛ چرا که بیش از ۲۰ سال در این صنعت مشغول بودم که ۱۲ سال آن، در یوبیسافت بود و به همین دلیل حس می‌کنم که هرگز، زمان مناسبی برای استراحت کردن نداشته‌ام. با این حال من علاقه زیادی به ریسک کردن دارم ولی توسعه بازی‌های AAA به شکلی است که خیلی نمی‌توان در آن ریسک کرد. به همین دلیل هم شاید روزی استودیو خودم را تاسیس کنم و روی پروژه‌های ریسکی کار کنم. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده