نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

بازی PUBG میزبان رویدادهای زمان دار می‌شود

سازندگان بازی PUBG با الهام گرفتن از بازی Fortnite، تصمیم گرفتند رویدادهایی زمان دار برای بازی‌شان منتشر کنند.

واضح است که بخش Battle Royale و رایگان بازی Fortnite، با الهام از بازی PUBG ساخته شده است؛ اما یکی از مواردی که میان این دو اثر تفاوت ایجاد می‎‌کند، حالت‌های بازی زمان‌داری است که برای Fortnite عرضه می‌شود. این رویدادهای ویژه تنها برای چند روز در دسترس هستند و روند بازی را مقداری پیچیده و جذاب‌تر می‌کنند؛ مثل حالت Blitz که به تازگی برای Fortnite منتشر شده و در آن، زمان رقابت‌ها زودتر از حالت عادی تمام می‌شود. حالا بازی PlayerUnknown's Battlegrounds با الهام گرفتن از Fortnite، قرار است رویدادهایی زمان‌دار را در دسترس کاربران نسخه پی سی قرار دهد.

شرکت PUBG Corp، سازنده بازی PUBG، در یک پست در انجمن کاربران استیم، اعلام کرد که قرار است یک رویداد (حالت بازی زمان‌دار) را برای این بازی منتشر کند. دقیقا مثل Fortnite، «حالت رویداد» یا Event Mode در بازی PUBG قرار است هر چند وقت یک‌بار حالت‌هایی جدید از مسابقات را به بازی اضافه کند که در حالت عادی نمی‌توان آن‌ها را تجربه کرد. این رویدادها برای مدتی کوتاه قابل بازی خواهند بود.

اولین رویداد ویژه PUBG این هفته منتشر خواهد شد. از نظر سازندگان بازی، این رویداد شاید برای گیمرها خیلی ساده به‌نظر بیاید؛ چون آن‌ها به تازگی «حالت رویداد» را به بازی‌شان اضافه کرده‌اند و باید پیش از هر چیز، «اصول اولیه» را آزمایش کنند. در این رویداد هر تیم می‌تواند تا هشت عضو داشته باشد و احتمال دراپ شدن سلاح Rifle هم دوبرابر حالت عادی خواهد بود.

شرکت PUBG Corp درباره تغییرات ایجاد شده در بازی گفت:

می‌دانیم این تغییراتی که ایجاد کرده‌ایم زیاد بزرگ نیستند و میان مسابقات عمومی (Public Matches) و Event Mode تفاوت چندانی وجود ندارد. همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم، باید کار را اصولی شروع کنیم تا روندی قابل قبول داشته باشیم. آینده حالت Event هیجان‌انگیز خواهد بود!

«حالت رویداد» برای تمامی کاربران کامپیوتر بازی PUBG در دسترس قرار می‌گیرد. به گفته سازندگان بازی، به منظور اطمینان حاصل کردن از یک سیستم Matchmaking خوب و موثر، اولین رویداد بازی در نقشه Erangel برگزار خواهد شد و در آن گیمرها فقط می‌توانند بازی را از دید سوم شخص تجربه کنند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده