// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵

تاریخ برگزاری بتای محدود بازی Defiance 2050 اعلام شد

استودیو Trion Worlds تاریخ انتشار نسخه بتای محدود بازی Defiance 2050 را مشخص کرد.

اگر اخبار بازی را در زومجی دنبال کرده باشید حتما با بازی Defiance 2050 آشنا هستید. بازی مذکور که در استودیو ترایان ورلدز (Trion Worlds) در حال توسعه است در اسفند ۹۶ با انتشار تریلری معرفی شد. حال سازندگان اعلام کردند کاربران به‌زودی می‌توانند فاز آزمایشی این بازی را تجربه کنند. علاقه‌مندان از تاریخ ۲۰ الی ۲۲ آوریل (۳۱ فروردین الی ۲ اردیبهشت) می‌توانند نسخه بتای محدود این بازی را دانلود کنند.

برای تجربه نسخه بتای محدود این بازی نیاز به پشت سر گذاشتن مراحل خاصی ندارید و تنها با مراجعه کردن به وب‌سایت رسمی بازی Defiance 2050 می‌توانید مراحل ثبت‌نام آن را انجام دهید و پس از نزدیک شدن به تاریخ برگزاری بتا، سازندگان برای شرکت‌ کنندگان ایمیلی ارسال می‌کنند. نسخه Closed Beta برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا لول ۲۵ کاراکتر خود را ارتقا دهند و تجهیزات خود را ذخیره کنند. از طرفی بازیکنان می‌توانند به ماموریت‌های داستانی و مبارزاتی این بازی هم دست پیدا کنند.

Defiance 2050 یک بازی MMO با دنیای علمی تخیلی است که در واقع نسخه بهبودیافته Defiance محسوب می‌شود؛ اثری که در سال ۲۰۱۳ روی پلی‌استیشن 3، ایکس باکس 360 و کامپیوتر منتشر شد. این نسخه با بافت‌ها و رزولوشن‌ بروز شده قصد دارد طرفداران قدیمی این سبک را به سمت خود بازگرداند.

هنوز سازندگان تاریخ دقیق انتشار بازی Defiance 2050 را مشخص نکرده‌اند اما در بیانیه‌های خود اعلام کردند که در تاریخ نامشخصی از تابستان سال جاری شاهد عرضه آن خواهیم بود. بازی مذکور برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آن را تماشا و دانلود کنید. 

دانلود ویدیو از سایت آپارات

آیا برای تجربه فاز بتای این بازی ثبت‌نام خواهید کرد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده