نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۷

بتای محدود بازی Murderous Pursuits آغاز شد

شرکت Blazing Griffin بتای محدود بازی Murderous Pursuits را آغاز کرد. با زومجی همراه باشید.

شرکت Blazing Griffin، بازی چندنفره و قتل محور (Assassination Based) خود را که Murderous Pursuits نام دارد، در ژانویه ۲۰۱۸ (دی ۱۳۹۶) معرفی کرده بود. این بازی قرار است خاطرات بخش چندنفره نسخه‌های قدیمی مجموعه Assassin's Creed را زنده کند. امروز در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که سازندگان بازی Murderous Pursuits بتای محدود این اثر را آغاز کرده‌اند. نسخه نهایی بازی قرار است در اوایل اردیبهشت برای پی سی منتشر شود.

این بتای محدود تا یکشنبه ۲۵ مارس ۲۰۱۸ (۵ فروردین)، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران ادامه خواهد داشت. همانطور که اشاره شد، هم‌اکنون بتای «محدود» این بازی در حال برگزاری است و در نتیجه افراد خاصی می‌توانند این رویداد را تجربه کنند. دو گروه می‌توانند وارد بتای محدود بازی Murderous Pursuits شوند:

  • افرادی که دعوت‌نامه حضور در این رویداد را از طریق ایمیل دریافت کنند.
  • دنبال‌کنندگان استودیو Blazing Griffin در توییتر و Discord، می‌توانند شانس خود را برای دریافت کد امتحان کنند و از طریق آن وارد بتای بازی Murderous Pursuits شوند.

Murderous Pursuits

قیمت این بازی در روز انتشارش در شبکه استیم ۱۹.۹۹ دلار خواهد بود. قیمت نسخه Deluxe Edition این بازی هم ۲۹.۹۹ دلار خواهد بود که یک Art Book دیجیتالی و محتویات اختصاصی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بازی Murderous Pursuits در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت ۹۷) برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. البته اگر وارد بتای محدود این بازی شوید، می‌توانید آن را زودتر تجربه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده