نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

تریلر جدید Q.U.B.E. 2 نمرات بازی را نشان می‌دهد

استودیو Toxic Games تریلر جدیدی از بازی معمایی اول شخص Q.U.B.E. 2 منتشر کرد که نمرات بازی را به نمایش در می‌آورد.

هفته گذشته دنباله بازی Q.U.B.E که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود، در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قرار گرفت و حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Toxic Games و کمپانی Trapped Nerve Games تریلر جدیدی را از بازی Q.U.B.E. 2 منتشر کردند که نمرات وب‌سایت‌های مختلف به این بازی معمایی اول شخص را نشان می‌دهد.

همانند هر تریلر دیگری در این زمینه که Accolade نامیده می‌شود، این ویدیو هم در کنار نمایش بخش‌های از گیم‌پلی بازی به نمایش نمرات و برخی جمله‌های وب‌سایت‌های مختلف در مورد آن می‌پردازد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

برای کسانی که درباره این بازی اطلاع ندارند باید بگوییم که بازیکنان در بازی Q.U.B.E. 2 هدایت کاراکتری با نام املیا کراس را بر عهده می‌گیرند که در واقع یک باستان‌شناس است. او پس از یک اتفاق ناگهانی خود را در دنیایی پیدا می‌کند که هیچ اطلاعی از آن ندارد. بازیکنان در جریان این بازی می‌توانند محیط پیرامون خود را کنترل کنند و تغییراتی در آن به‌وجود آورند. این بازی دارای ۱۱ قسمت مختلف به همراه ۸۰ معمای سرگرم‌کننده و متنوع است.

بازی Q.U.B.E. 2 در تاریخ بیست و دوم اسفندماه ۱۳۹۶ (۱۳ مارس ۲۰۱۸) منتشر شد و در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS4، PC و Xbox One در دسترس است. بازیکنان می‌توانند بازی اصلی را با قیمت ۲۴.۹۹ دلار و سیزن پَس بازی را با قیمت ۱۳.۹۹ دلار خریداری کنند. همچنین کسانی که اقدام به خریداری سیزن پَس بازی کنند، موسیقی متن بازی، پوسته دستکش جدید و دو بسته پازل دریافت خواهند کرد.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده