نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

تاریخ انتشار نسخه‌های کنسولی بازی Impact Winter اعلام شد

کمپانی باندای نامکو و استودیو Mojo Bones تاریخ انتشار بازی Impact Winter برای کنسول‌ها را اعلام کردند.

بازی Impact Winter تقریبا یک سال پیش برای کامپیوتر منتشر شد و در آن زمان کمپانی Bandai Namco (باندای نامکو) از انتشار بازی در ماه‌های آینده برای کنسول‌ها خبر داد. حال پس از ماه‌ها بی‌خبری از بازی Impact Winter نهایتا استودیو Mojo Bones اعلام کرد که این بازی در تاریخ شانزدهم فروردین‌ماه (۵ آوریل) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

علاوه بر اعلام تاریخ انتشار بازی برای کنسول‌ها مشخص شد که خریداران نسخه PS4 به صورت رایگان پوسته متحرک Impact Winter را دریافت خواهند کرد. اگرچه هنوز معلوم نیست که این تِم پویا تنها برای پیش‌خریدکنندگان بازی در نظر گرفته شده است یا در اختیار تمام خریداران بازی قرار می‌گیرد.

بازیکنان در این بازی برای بقا در دنیایی یخ‌زده تلاش می‌کنند

برای کسانی که درباره این بازی اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Impact Winter بازیکنان را در نقش مردی با نام جیکوب سولومِن قرار می‌دهد که رهبری گروهی از مردم را برعهده دارد؛ گروهی که تلاش می‌کنند تا از زمستان سختی که در اثر برخورد شهاب سنگ به زمین ایجاد شده و بخش عظیمی از بشریت را نابود کرده است، جان سالم به در ببرند. بازی Impact Winter در ابتدا در تاریخ یکم خردادماه ۱۳۹۶ (۲۲ می ۲۰۱۷) برای پلتفرم PC منتشر شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده