نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

تریلرهای جدید Detroit: Become Human سه شخصیت اصلی بازی را معرفی می‌کند

تریلرهای جدیدی از بازی مورد انتظار Detroit: Become Human منتشر شده که روی معرفی سه شخصیت اصلی تمرکز دارد. وبسایت پلی‌استیشن نیز با انتشار پستی به معرفی این شخصیت‌ها پرداخته است.

بخش سرگرمی کمپانی سونی و استودیوی Quantic Dream امروز از سه تریلر دیگر بازی روایت محور Detroit: Become Human پرده‌برداری کردند.

در پی انتشار این تریلرها، پستی نیز در وبسایت رسمی پلی‌استیشن منتشر شده است و درباره‌ی شخصیت‌های اصلی بازی اطلاعاتی تکمیلی می‌دهد. این اطلاعات کمک می‌کند تا طرفداران، شخصیت‌های اصلی را بیشتر بشناسند تا هنگام بازی ارتباط بهتری با آن‌ها برقرار کنند.

دانلود از آپارات

کارا – مدل AX400

کارا یک اندروید مدل AX400 است که با هدف انجام کارهای خانگی توسط کمپانی سایبرلایف (Cyberlife) تولید شده است. مدل AX400 طراحی ساده‌ای دارد؛ آن‌ها ساخته شده‌اند تا کارهای معمول خانه‌ها را انجام دهند و از کودکان مراقبت کنند. آن‌ها می‌توانند به ۳۰۰ زبان زنده‌ی دنیا صحبت کنند، بیش از ۹۰۰۰ نوع غذا درست کنند و به کودکان در انجام تکالیف مدرسه‌شان کمک کنند.

صاحب کارا، یک راننده‌ی تاکسی سابق به نام «تاد» است که به تازگی از کار اخراج شده. او که مردی غیر قابل پیش‌بینی و عجیب و غریب است، دختری به نام آلیس دارد که کارا را به مراقبت از او امر کرده است.

در پی رخ دادن برخی اتفاقات ناگوار، کارا و آلیس متوجه می‌شوند که دیگر جایشان در خانه‌ی تاد امن نیست و این مرد با مشکلات روانی‌ای که دارد، هر لحظه ممکن است به کارا یا حتی دختر خودش آلیس هم صدمه بزند. آن‌ها به همراه یکدیگر از خانه‌ی او فرار می‌کنند و تلاش می‌کنند به آزادی برسند.

فرار از خانه‌ی تاد باعث می‌شود آن‌ها بتوانند دنیای بیرون و همه‌ی ویژگی‌های ترسناکش را ببینند؛ دنیایی از هم گسیخته و مخروبه که جنگ و خشونت بر آن حکمفرمایی می‌کند. دیدن این دنیا باعث می‌شود آن‌ها بتوانند نیرویی را که باعث وابستگی‌شان به یکدیگر می‌‌شود حس کنند و قدرتش را بفهمند. آن‌ها سفر دراز خود را در کنار یکدیگر ادامه می‌دهند، خشونت و نفرت حاکم بر این دنیا را نظاره می‌کنند و صدالبته با آنان که هنوز به این دنیا امیدوارند، همدل می‌شوند.

فرار از خانه‌ی تاد باعث می‌شود آن‌ها بتوانند دنیای بیرون و همه‌ی ویژگی‌های ترسناکش را ببینند؛ دنیایی از هم گسیخته و مخروبه که جنگ و خشونت بر آن حکمفرمایی می‌کند

 دانلود از آپارات

مارکوس – مدل RK200

مارکوس اندرویدی است که به یکی از نقاشان معروف شهر یعنی کارل منفرد تعلق دارد. منفرد مردی است سالخوره که دیگر از نعمت راه رفتن برخوردار نیست و نمی‌تواند از پاهایش بهره جوید. مارکوس ابتدا از دیدگاه کارل فقط یک ماشین معمولی بود، اما پس از گذشت مدتی، رابطه‌ای عجیب و عمیق میان آن‌ها شکل گرفت. کارل با مارکوس طوری رفتار می‌کرد که انگار او نیز یک انسان زنده بود. او به مارکوس هنر نقاشی را یاد داد، او را با شیرینی ادبیات و زیبایی‌های موسیقی آشنا کرد و اندک اندک ذاتش را پروراند تا بتواند زیبایی‌های دنیا را ببیند و درک کند.

پس از مدتی، کارل آنقدر با مارکوس خو گرفت که رابطه‌ای پدر و پسری میان آن‌ها به‌وجود آمد. آن‌ها هر دو از این مسئله خشنود بودند، اما یک نفر از این اتفاق دل چندان خوشی نداشت: لئو، پسر واقعی کارل.

سفر دشوار مارکوس از پرستاری پیرمردی ناتوان و مهربان آغاز می‌شود و به رهبری انقلاب بزرگ و بی‌سابقه‌ی اندرویدها می‌رسد. مارکوس خواهد فهمید که رهبری یک انقلاب، حتی از بدترین تصورات او نیز دشوارتر است؛ چرا که او باید از پس مخالفان و خائنان داخلی برآید، با مشکلات و اتفاقات غیرمنتظره دست و پنجه نرم کند و در دوراهی‌های دشوار قرار بگیرد. مارکوس خوب می‌داند که برای تحقق یافتن هدف، چیزهای زیادی باید قربانی شوند.

کارل با مارکوس طوری رفتار می‌کرد که انگار او نیز یک انسان زنده بود. او به مارکوس هنر نقاشی را یاد داد و او را با شیرینی ادبیات و زیبایی‌های موسیقی آشنا کرد

دانلود از آپارات

کانر – مدل RK800

کانر نمونه‌ای اولیه است که با نام RK800 توسط سایبرلایف ساخته شده است. هدف از ساخت او این است که با ارائه‌ی خدمات تکنولوژیکی مختلف، کارآگاهان جنایی را در حل پرونده‌هایشان یاری دهد. او همچنین مجهز به قابلیت پیشرفته‌ای است که از او یک «همراه ایده‌آل» می‌سازد. این ویژگی او را قادر می‌سازد که خود را با هر تیم و هر شرایطی وفق دهد و با همه هماهنگ باشد. او از قابلیت‌های دیگری نظیر آنالیزگر پیشرفته لحظه‌ای در سطح مولکولی بهره می‌برد و حتی می‌تواند با اسکن محیط، اتفاقاتی را که در گذشته در آنجا رخ داده، در سطح پیشرفته‌ای شبیه‌سازی کند. کانر به طرز خیره‌کننده‌ای باهوش است و برخوردی سرد و از پیش تعیین‌شده دارد. کانر برای به پایان رساندن ماموریت‌ها ساخته شده و برای رسیدن به هدفش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

زمانی که نخستین گزارش‌ها از رفتار غیرعادی اندرویدهای شهر به سایبرلایف رسید، آن‌ها تصمیم گرفتند که این نمونه‌ی اولیه را ارسال کنند تا در روند بررسی این پرونده، کارآگاهان پلیس شهر دیترویت را یاری کند. کانر پیشتر نیز بارها در شرایط شبیه‌سازی شده مورد آزمایش قرار گرفته، اما این پرونده نخستین ماموریت جدی و واقعی او است.

کانر در این پرونده باید به ستوان هنک اندرسون کمک کند. اندرسون کارآگاهی تحقیر شده و به شدت معتاد به الکل است که از قضا از اندرویدها نیز تنفر عجیبی دارد. کانر باید در مواجهه با او از مدار روانشناسی‌اش بهره گیرد تا بتواند احترام همراهان خود را به دست آورد و حقیقت را درباره‌ی پرونده‌ی اندرویدهای نافرمان بیابد.

کانر به طرز خیره‌کننده‌ای باهوش است و برخوردی سرد و از پیش تعیین شده دارد. او برای به پایان رساندن ماموریت‌ها ساخته شده

شخصیت‌های اصلی بازی بسیار جالب توجه به نظر می‌رسند و احتمالا ماجراهایی که میان آن‌ها رخ می‌دهند بی نهایت جالب توجه و دیدنی هستند. نمایش‌هایی که تابه‌حال از بازی منتشر شده‌اند طرفداران را تشنه نگه داشته‌اند و همه منتظرند تا ببینند بازی قرار است سه اندروید قصه‌ی ما را به کجا ببرد.

به نظر می‌رسد این بازی قرار است یکی از عمیق‌ترین داستان‌های شاخه به شاخه شونده‌ی تاریخ بازی‌های ویدیویی را روایت کند و این ویژگی بدون شک باعث می‌شود ارزش تکرار بازی بسیار زیاد باشد.

بازی Detroit: Become Human در تاریخ چهارم خرداد ۱۳۹۷ (بیست و پنجم می ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده