نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۵

اولین تریلر سریال Cobra Kai منتشر شد

شبکه یوتیوب رد اولین تریلر رسمی سریال Cobra Kai (کبری کای) را که دنباله فیلم The Karate Kid است، منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه یوتیوب رد اولین تریلر رسمی سریال Cobra Kai را منتشر کرده است. این سریال کمدی و رزمی که در اصل دنباله فیلم The Karate Kid (پسر کاراته کار) است، در ۱۰ قسمت تولید شده و قرار است به‌صورت استریم از شبکه یوتیوب منتشر شود. در این تریلر شاهد تصاویر رسمی جدیدی از سریال کبری کای هستیم که بهمن سال گذشته اولین تیزر و تصاویر رسمی آن منتشر شده بود. اتفاقات سریال Cobra Kai حدود ۳۰ سال پس از اتفاقات فیلم The Karate Kid Part III (بچه کاراته‌کار، قسمت سوم) جریان دارد. در سری اصلی فیلم The Karate Kid، رالف ماکیو نقش شخصیت دنیل لاروسو و ویلیام زابکا هم نقش شخصیت جانی لارنس را بازی کرده بود. حال قرار است در نسخه تلویزیونی این فیلم، یعنی سریال کبری کای، هر دوی این بازیگران نقش قدیمی خود را ایفا کنند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مدت‌ها بعد از اینکه دنیل لاروسو چندین بار حریف خود یعنی جانی لارنس را در مسابقات جام جهانی کاراته (All Valley Karate Tournament) شکست داد و خود جایزه برنده را دریافت کرد، هر دوی این مبارزان هنرهای رزمی رشد کردند و مسیر‌های متفاوت و جدیدی را در زندگی برای خود انتخاب و دنبال کرده‌اند. با درس‌های زندگی‌ای که آقای کنسوکه میاگی ارائه می‌داد، دنیل لاروسو توانست به موفقیت‌های شخصی بسیار زیادی برسد؛ حال چه در خانواده و چه در زمینه حرفه‌ای و کاری خود به عنوان فروشنده خودرو. با این حال، از طرف دیگر جانی لارنس نتوانست به اندازه دنیل به موفقیت‌های زیادی برسد و دوران سختی را پشت سر گذاشته است. او به شدت به دنبال این است که محبوبیت و شکوهی را که در زمان گذشته داشت باری دیگر به دست بیاورد. او دوباره آموزشگاه کوچک کاراته خود را که در گذشته آن را اداره می‌کرد باز کرد و مشغول به آموزش کاراته شد. 

رالف ماکیو، ویلیام زبکا، زولو مریجونیا، تنر بیوکانن، کورتنی هنگلر، مری ماوسر و اد اسنر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cobra Kai حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاش هیلد نویسنده فیلمنامه فیلم کمدی Hot Tub Time Machine، جان هورویتس و هدین اسکلوسبرگ نویسندگان سری فیلم Harold & Kumar (هارولد و کومار)، کار نوشتن فیلمنامه سریال کبری کی را بر عهده داشته‌اند. سریال Cobra Kai در تاریخ ۲ می امسال (‍۱۲ اردیبهشت) از یوتیوب رد منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده