// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Toy Box

بازی موبایل Toy Box مجموعه کاملی از بازی‌های پازل است که می‌تواند شما را در زمان‌های مختلف سرگرم کند و چالش خوبی برای ذهن‌تان باشد.

بازی موبایل Toy Box: puzzles all in one اثر جذابی در سبک پازل است که توسط Neon Game ارائه شده و مجموعه کاملی از بازی‌های معمایی و فکری را برای کاربران در خود جای داده است. این مجموعه بازی‌ها هم از لحاظ سرگرم کننده بودن و به چالش کشیدن ذهن و تفکر برای بازیکن، در سطح خوبی قرار دارند و می‌تواند در بخش‌های مختلف سرگرم کننده باشند.

این بازی اندروید به طور خاص یک بازی مستقل نیست و چندین بازی پازل محبوب و مشهور در یک جا جمع شده‌اند و البته با داشتن محیط یکسان و روند یک شکل، سعی کرده تا بتواند مجموعه‌ای از سرگرم کننده‌ترین بازی‌ها را در یک‌جا جمع کرده و بازیکن با آنها به کسب امتیاز و تفریح بپردازد. بازی‌ها دارای روند امتیاز گیری تقریبا یکسانی هستند و شما در هر بازی چندین مرحله را خواهید داشت که رفته رفته سخت‌تر شده و چالش سخت‌تری را برای ذهن شما ایجاد خواهند کرد. برخی از این بازی‌ها ذهن بازیکن را تحت تاثیر قرار داده و برخی هم سرعت عمل و تمرکز آنها را می‌طلبد. بنابراین باید بتوانید همه آنها را یک‌جا تجربه کرده و عملکرد بالایی در هر کدام داشته باشید. شما می‌توانید به صورت اتفاقی مراحلی از هر کدام را تجربه کنید، یا اینکه به طور کلی بازی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و فقط به تجربه آن بپردازید. قطعا با توجه به سلیقه مختلف بازیکنان، برخی از بازی‌ها از چالش و هیجان بسیاری برای هر شخص برخوردار است و دوست دارد تا بیشتر آن را تجربه کند.

Toy Box
Toy Box
Toy Box

محیط گرافیکی بازی موبایل Toy Box مناسب چنین بازی‌های پازلی است و شاهد روان بودن گیم پلی به لطف سادگی بازی هستیم. اگر از علاقه‌مندان به چنین بازی‌هایی هستید، قطعا یکی دوتا از بازی‌های لیست را انجام داده‌اید و در یک بازی مستقل نیز مشاهده کرده‌اید. موسیقی شاد بازی نیز کمک می‌کند که در حین تجربه بازی، شادابی خاصی داشته باشید. مهم نیست که کدام یک از بازی‌ها را تجربه می‌کنید، شما از یک روند امتیازگیری مشخصی بهره خواهید برد و کسب بردهای بیش‌تر می‌توانید سطح خود را گسترش دهید. در هر کدام از بازی‌ها، رکوردها ثبت می‌شود و بازیکن می‌تواند در مراجعات بعدی آنها را مشاهده کند.

حال به معرفی برخی از بازی‌های این مجموعه می‌پردازیم. شما در Block Puzzle باید شکلک‌های مربعی بازی را در جاهای خودش قرار دهید، به طوری که هیچ جایگاه خالی باقی نماند و در کم‌ترین مدت زمان باید این کار را انجام دهید. بازی دارای سطح بندی‌های متفاوتی است و با تغییر مکان‌هایی که باید این شکلک‌ها را قرار دهید، بازی رفته رفته چالش برانگیز می‌شود. در Connect Lines باید مربع‌ها را از طریق خط‌هایی به همدیگر وصل کنید و بتوانید در نهایت دو مربع هم رنگ را به یکدیگر برسانید. با افزایش یافتن تعداد مربع‌ها و کوچک شدن محیط بازی این بازی چالش برانگیزتر می‌شود که باید به آن توجه داشته باشید و قبل از آن با تفکر بهترین مسیرها را برای خط‌ها انتخاب کنید. بازی ۲۰۴۸ معروف نیز در بازی وجود دارد و به همان صورت همیشگی باید بهترین امتیاز را در بازی کسب کنید. در این بازی باید مربع‌هایی را به در جعبه بازی به راست، چپ، بالا و پایین ببرید تا امتیازات در هم ادغام شده و در نهایت مربع‌هایی با شماره‌های بزرگ و توان دو داشته باشند. این روند را تا جایی ادامه می‌دهید که دیگر جای خالی در جعبه برای حرکت باقی نمانده باشد.

Toy Box
Toy Box
Toy Box

در بازی Ball Escape باید بتوانید یک مسیر لوله‌ای را برای توپ ایجاد کنید تا به سوراخ مشخص شده برسد. این بازی هم از محبوب‌ترین قسمت‌های این مجموعه است و بازیکن باید در کمترین تعداد حرکت مسیرها را در کنار یک‌دیگر قرار داده و یک مسیر عالی را برای توپ ایجاد کند. در بازی Color Needle نیز باید توپ‌های رنگی به سمت دایره بزرگ روبرویی هدایت کرده و همگی را بدون برخورد به هم‌دیگر در دایره قرار دهید. این بازی مشابه با بازی‌های مستقل زیادی است که تاکنون در سایت معرفی کرده‌ایم. در حالت کلی تعداد زیادی از بازی‌های کم حجم و فوق العاده زیبا در بازی وجود دارد که برای کودکان و بزرگ‌سالان می‌تواند جذاب باشد و لحظات اعتیادآور هیجان انگیزی را ایجاد کند. پس اگر دل‌تان مجموعه ای از بازی‌های مشهور و سرگرم کننده می‌خواهد، این بازی همه آنها را در یک‌جا برای شما خواهد داشت.

Toy Box
Toy Box
Toy Box

بازی موبایل Toy Box اثر ناب و جذابی برای علاقه‌مندان به سبک پازل و اثرهای معمایی است که با داشتن مجموعه‌ای از بازی‌های هیجان‌انگیز، سرگرم کننده ظاهر می‌شود. بازی شامل برخی از آث است تا به صورت یک‌جا به جمع کردن امتیاز از هر کدام از این بازی‌ها مشغول شوید. این بازی را می‌توانید از گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Toy Box: puzzles all in one


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده