// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Shuttle Run

بازی موبایل Shuttle Run اثر جذابی برای علاقه‌مندان رکوردزنی است و با داشتن گیم‌پلی ‌ساده می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Shuttle Run - Cross the Street اثر جذابی از DMONGS است که در سبک آرکید ارائه شده و برای علاقه‌مندان رکوردزنی انتخاب بسیار خوبی است. در این بازی بازیکن باید صبر و حوصله و البته زمانبندی مناسب داشته باشد تا بتواند به رکوردهای بالا دست پیدا کرده و امتیازات لازم را کسب کند. بازی بخش چندان خاص دیگری ندارد و به مانند سایر بازی‌های هم سبک، اعتیادآور است.

این بازی اندروید از خیابانی تشکیل شده است که ماشین‌های بسیاری از آن رد می‌شوند و در آن خیابان یک مسیر عابر پیاده نیز وجود دارد که در آن به جای آدم، یک مکعب در حال رد شدن به این سمت و آن سمت است. این مکعب مرتبا از یک سمت خیابان به سمت دیگر می‌رود و دوباره همین مسیر را بازمی‌گردد. منتها این رفت و برگشت را بازیکن کنترل می‌کند و باید با تنظیم درست سرعت بتواند از برخورد ماشین‌ها به این مکعب جلوگیری کند. هرچه قدر که بیشتر بتواند این کار را انجام دهد و زمان‌بندی درستی در سرعت بخشیدن به مکعب و کم کردن سرعت آن داشته باشد، بهتر می‌تواند امتیازات لازم را کسب کند.

Shuttle Run
Shuttle Run
Shuttle Run

گیم پلی بازی به این صورت است که با گرفتن سمت راست صفحه نمایش گوشی خود، می‌توانید سرعت این مکعب را زیاد کرده و با گرفتن سمت چپ هم سرعت آن را کم کنید. در حالت عادی نیز، مکعب حرکت مشخص و ثابتی دارد و به راه خودش ادامه ‌می‌دهد. باید توجه داشته باشید که که یک نوار در بازی وجود دارد که نیروی مکعب را نشان می‌دهد و با گرفتن سمت چپ و راست صفحه نمایش، میزان این قدرت کم می‌شود. در انتهای هر خیابان که مکعب به آنها می‌رسد، مقداری از این قدرت، ریکاوری می‌شود و می‌توانید دوباره از سرعت و کاهش سرعت مکعب استفاده کنید. وقتی صحبت از زمان‌بندی درست می‌کنیم منظورمان دقیقا کنترل میزان قدرت مکعب است که در زمان‌های حساس بازیکن باید قدرت لازم را داشته باشد تا بتوانید از تصادف با ماشین‌ها جلوگیری کند؛ در غیر این‌صورت توان این کار را نداشته و تصادف با ماشین‌ها، اجتناب ناپذیر خواهد بود.

گرافیک خوب، تجربه بازی بسیار روان کرده است و شاهد جلوه‌های ویژه کافی و خوبی نیز هستیم که تجربه بازی را برای بازیکن لذت بخش‌تر می‌کند. طراحی ماشین‌ها و سایر محیط به خوبی صورت گرفته است و شاهد استفاده از رنگ‌های زیادی در بازی هستیم که چشم نواز بودن بازی را دوچندان می‌کند. با توجه به این‌که ماشین‌ها طراحی خوبی دارند و از تنوع بالایی نیز برخوردارند، می‌توانید از این موضوع برای تشخص سرعت و روند حرکت آنها نیز بهره ببرید. برای مثال ماشین‌های پلیس، معمولا دارای تعویض کردن لاین بسیار زیادی هستند و باید در حین حرکت خود این موضوع را به خاطر سپرده و با حواس جمعی بیش‌تری نسبت به آنها رفتار کنید. اگر خیابان را خلوت دیدید، می‌توانید از این موضوع برای کسب امتیاز هرچه بیش‌تر استفاده کرده و با حرکت‌های سریع به این طرف و آن طرف خیابان، امتیازهای بیش‌تری را جمع آوری کنید. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که قدرت خود را الکی مصرف نکرده و به فکر آینده خود نیز باشید.

Shuttle Run
Shuttle Run
Shuttle Run

یکی دیگر از نکاتی که باید در تجربه این بازی آیفون به آن توجه داشته باشید، روند حرکت ماشین‌ها هست. با پیش‌روی بیش‌تر بازی متوجه خواهید شد که سرعت ماشین‌ها تغییر کرده و شاهد تغییر جهت آنها نیز از یک لاین به لاین دیگر خواهیم بود. در این حالت بازی فوق العاده سخت شده و باید با مهارت بالا عمل کنید. این مهارت بالا با تجربه مکرر بازی بدست می‌آید و باید بتوانید رکوردزنی‌های بالایی را انجام دهید تا این مهارت در کنترل درست مکعب را به‌دست آورید. میزان حرکت ماشین‌ها بیش‌تر و همچنین از لاین‌های بیشتری این تردد ادامه خواهند داشت. در ابتدای کار شاهد این هستیم که تنها از نصف لاین‌ها ماشین رد خواهد شد و این میزان رفته رفته با شدت بیش‌تری صورت خواهد گرفت.

بازی موبایل Shuttle Run دارای بخش‌های اضافی نظیر خریداری مکعب‌ها و انتخاب پس زمینه‌های جذاب برای بازی نیز است که ارزش این رکوردزنی‌ها را بالاتر کرده و بازیکن می‌تواند با کسب امتیازات بالاتر این مکعب‌های جدید و پس زمینه‌ها را دریافت کرده و در تجربه بازی تنوع خوبی را ایجاد کند. زیبایی در طراحی این بخش به قدری خوب است که می‌توانید با سلیقه خود امتیاز را مصرف کرده و مکعب‌های موردعلاقه خود را انتخاب کنید. امتیازدهی به بازیکن در دو حالت صورت می‌گیرد: یکی میزان حرکت این مکعب است که با رفتن مکعب از یک وجه به وجه دیگر به بازیکن داده می‌شود و دیگری امتیازهای ویژه زردزنگی است که در طول راه کسب می‌کنید و اتفاقا با همین‌ها می‌توانید خریدهای بازی را صورت دهید.

Shuttle Run
Shuttle Run
Shuttle Run

بازی Shuttle Run یک بازی جذاب و زیبا در سبک آرکید است که در سرگرم کردن بازیکن، موفق ظاهر می‌شود. این بازی اعتیادآور است و علاقه‌مندان به رکوردزنی، می‌توانند در مکان‌های مختلف بازی را تجربه کرده و تجربه دل‌نشینی از این بازی تک دست متفاوت داشته باشند. وجود بخش‌های اضافی می‌تواند تنوع جالبی برای بازیکن محسوب شود. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و آیفون دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Shuttle Run - Cross the Street


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده