// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵

The Elder Scrolls Online روی استیم به مدت پنج روز رایگان شد

بازی‌های The Elder Scrolls Online و F1 2017 در استیم به مدت ۵ روز به صورت رایگان قابل تجربه هستند.

اگر به دنبال تجربه بازی‌های رایگان روی استیم هستید، می‌توانید بازی The Elder Scrolls Online و بازی F1 2017 را برای مدت محدودی رایگان تجربه کنید و در صورت نیاز آن‌ها را خریداری کنید.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، علاقه‌مندان به بازی The Elder Scrolls Online می‌توانند از امروز تا تاریخ هشت فروردین ماه (۲۸ مارس) این بازی را رایگان تجربه کنند. همچنین پس از تجربه بازی اگر مشتاق خرید بودید، می‌توانید The Elder Scrolls Online را با تخفیف خریداری کنید. قیمت بازی در حالت عادی ۳۰ دلار است و با تخفیف رویداد رایگان شدن بازی، به ۲۰ دلار رسیده است. با خرید این نسخه، بسته الحاقی Morrowind را هم دریافت خواهید کرد. در این میان اگر قصد خرید دو DLC بازی را دارید،‌ می‌توانید نسخه ویژه بازی را به قیمت ۴۰ دلار خریداری کنید تا بسته الحاقی Summerset را هم دریافت کنید.

Summerset جدیدترین بسته الحاقی بازی The Elder Scrolls Online که چندی پیش توسط کمپانی ZeniMax معرفی شد و در ماه ژوئن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در جریان این بسته الحاقی به جزیره Summerset، زادگاه الف‌ها سفر خواهید کرد و مراحل داستانی جدیدی برای شما در نظر گرفته شده است.

جدا از بازی The Elder Scrolls Online، بازی F1 2017 نیز روی استیم رایگان شده است. البته این بازی تنها سه روز و تا تاریخ پنج فروردین ماه (۲۵ مارس) در دسترس است و پس از تجربه بازی، اگر علاقه‌مند به خریدش بودید، می‌توانید با پرداخت هزینه ۱۸ دلار به جای ۶۰ دلار آن را خریداری کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده