نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار اولین پوستر دنباله انیمه سینمایی Godzilla

شرکت توهو اولین پوستر دنباله انیمه سینمایی مورد انتظار گودزیلا (Godzilla) را منتشر کرده است.

سال گذشت، انیمه Godzilla: Planet of the Monsters (گودزیلا: سیاره هیولاها) منتشر شد و قرار است دو قسمت دیگر از این انیمه سینمایی طی ماه‌های آینده منتشر شوند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر دنباله انیمه Godzilla منتشر شده است. شرکت توهو با انتشار توییتی در صفحه رسمی این انیمه سینمایی در توییتر، اولین پوستر رسمی انیمه جدید مجموعه گودزیلا را منتشر کرده است که علاوه بر حضور گودزیلا، در این پوستر شاهد حضور یک گودزیلای مکانیکی هم هستیم. شخصیت‌های اصلی انسانی انیمه نیز در پوستر حضور دارند و همچنین در این پوستر به نبرد بین گودزیلا و گودزیلای مکانیکی نیز اشاره شده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Godzilla: City on the Edge of Battle Poster

گودزیلا: شهری در لبه نبرد (Godzilla: City on the Edge of Battle)، نام دنباله انیمه Godzilla: Planet of the Monsters است. انیمه Godzilla: City on the Edge of Battle قرار است در تاریخ ۱۸ می امسال (۲۸ اردیبهشت) در ژاپن منتشر شود؛ اما هنوز تاریخ انتشار نسخه آمریکایی و با زبان انگلیسی این انیمه اعلام نشده است. این انیمه سینمایی با همکاری مشترک شرکت پولیگان پیکچرز و توهو تولید می‌شود و مانند انیمه Planet of the Monsters قرار است توسط شبکه نت فلیکس در خارج از کشور ژاپن منتشر شود. انتظار می‌رود حدود دو تا سه ماه پس از انتشار آن در ژاپن، شاهد انتشار انیمه Godzilla: City on the Edge of Battle در سراسر جهان از طریق شبکه نتفلیکس باشیم.

مانند قسمت اول، کارگردانی انیمه Godzilla: City on the Edge of Battle بر عهده کوبون شیزونو، کارگردان مجموعه انیمه Detective Conan، به‌همراه هیرویوکی سشیتا، سازنده مجموعه انیمه‌های شوالیه‌های سیدونیا (Knights of Sidonia)، بوده و گن اوروبوچی، نویسنده انیمه Psycho-Pass (سایکو پاس) و انیمه سینمایی Psycho-Pass: The Movie (سایکو-پاس: فیلم)، کار نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده داشته است. مامورو ميانو، تاکاهیرو ساکورای، یوکی کاجی، سوگیتا توموکازو و جونیچی سوویب، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های انیمه Godzilla: City on the Edge of Battle را بر عهده داشته‌اند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده