// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Bolt Riley, A Reggae Adventure

بازی موبایل Bolt Riley, A Reggae Adventure اثر جذابی در سبک ماجراجویی است که داستان سه جوان موزیسین در راه برگزاری یک کنسرت تمرینی را نشان می‌دهد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Bolt Riley, A Reggae Adventure اثر جذابی در سبک ماجراجویی است که توسط Corbomite Games ارائه شده است و داستان سه جوان را روایت می‌کند که قصد برگزاری یک کنسرت موسیقی را دارند و در این راه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌شوند که باید آن‌ها را حل کنند. در این راه انتخاب‌هایی بر سر راه شخصیت‌ها قرار می‌گیرد که تصمیم‌گیری آن بر عهده بازیکن است و راه‌های مختلفی برای اتمام بازی ممکن است وجود داشته باشد.

گیم پلی این بازی اندروید بدین صورت است که شما در آن باید به محیط نگاهی بیندازید و مشکلاتی را که سر راه این سه جوان برای پرداختن به موسیقی به وجود می‌آید و گریبان‌گیرشان می‌شود حل کنید و بتوانید از کوله‌پشتی و دیگر ابزارهای خود برای این منظور بهره ببرید. این گیم‌پلی به صورت کلیکی است و بازیکن برای حرکت به سمت مکان‌های مورد نظرش یا برداشتن وسیله‌ای خاص، باید روی آن کلیک و گزینه‌های پیش رویش را مشاهده کند. در حین این کارها و ماموریت‌هایی که به شما سپرده می‌شود، گفتگو‌هایی را نیز خواهید داشت که همگی در داستان بازی تاثیرگذار هستند و انتخاب‌هایی که در طی این گفتگوها می‌کنید و صحبت‌های رد و بدل شده می‌توانند داستان کلی بازی را تشکیل دهند. بنابراین باید نقطه نظر خوبی به صحبت‌های مطرح‌شده داشته باشید و با سلیقه خود داستان را به پیش ببرید. تنوع بالا در طراحی محیط‌ها و وجود ریتم داستانی در همه جنبه‌های بازی، یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که در این بازی دیده‌ام.

Bolt Riley

گرافیک این بازی آیفون در حد متعادلی قرار دارد و البته این موضوع کاملا با اتمسفر داستانی بازی سنخیت دارد. این گرافیک به صورت ساده و البته ابتدایی دیده می‌شود که در آن کاراکترها با یکدیگر درگیری دارند و در صحبت‌هایشان هم جلوه‌های ویژه خاصی را مشاهده نمی‌کنیم، اما همین گرافیک ساده می‌تواند هنر خوبی را به داستان بازی اضافه کند و با سادگی خودش، بهترین انتخاب برای این بازی است. صداگذاری شخصیت‌ها و وجود کاراکترهای متنوع و تاثیرگذار، از دیگر ویژگی‌های بارز بازی است که روی بازیکن تاثیر می‌گذارد. هنر به خوبی در محیط‌های بازی دیده می‌شود و از آنجایی که شاهد گرافیک دو بعدی هستیم، محدودیت‌های خاصی در این زمینه وجود دارد و طراحی شخصیت‌ها نیز بیشتر به صورت کارتونی صورت گرفته است.

مهم‌ترین بخش بازی موبایل Bolt Riley را داستان آن تشکیل می‌دهد. بازیکن در طی حرکت‌هایی که دارد مرتبا در معرض انتخاب است و باید در گفتگو حواس جمع رفتار کند تا بتواند چیزی را که از شخصیت‌ها می‌خواهد به‌دست آورد. هر کدام از این شخصیت‌ها، مطابق انتظار چنین سبک‌هایی، خواسته‌هایی دارند که در صورت برآورده کردن، می‌توانید خواسته خود را با موفقیت از آن‌ها درخواست کنید. وجود صحنه‌ها و دیالوگ‌های کمدی نیز یکی از ویژگی‌های بارز این بازی است و انتخاب صدای درست برای شخصیت‌ها، این موضوع را دوچندان لذت‌بخش کرده است. معمولا شاهد صحنه‌های ثابت زیادی در بازی هستیم و رفتن از یک محیط به محیط دیگر یک مقدار با دشواری در گیم‌پلی همراه است که جز نکات منفی محسوب می‌شود. گاهی وقت‌ها هم محیط بسیار کوچک می‌شود و نیاز به دقت به جزییات در بازی، بازیکن را با چالش‌های بسیاری روبه‌رو می‌کند. انتخاب رنگ‌های کلاسیک و پوشش خاص دهه‌های قبل برای شخصیت‌ها نیز از نکات خوب بازی است و حس و حال متفاوتی را به بازیکن القا می‌کند.

Bolt Riley

شما در طی بازی یک کوله‌پشتی در اختیار دارید که از منوی بالایی بازی در دسترس قرار دارد و وسیله‌هایی را که در طول راه خود پیدا می‌کنید در آن قرار می‌دهید و در زمان مناسب استفاده می‌کنید. این استفاده منوط به درخواست شخصیت‌های بازی و همچنین در راستای رسیدن به کنسرت رویایی شما خواهد بود. با توجه به اینکه گیم‌پلی بازی به صورت اشاره و کلیک (Point and Click) است، وجود چنین چیزی کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. شما به صورت استراتژیک باید محیط را با دقت وارسی کنید و جز به جز آن را بگردید تا بتوانید وسیله‌های بیش‌تری را پیدا کنید. بالاخره این وسایل در همان جا یا مراحل دیگر، به دردتان خواهد خورد و باید همواره سعی کنید که آن‌ها را در اختیار خود داشته باشید.

بازی Bolt Riley یک اثر ناب دوبعدی در سبک ماجراجویی است که علاقه‌مندان سبک اشاره و کلیک را راضی می‌کند. بازی دارای داستانی جذاب و کمدی است که شخصیت‌های متنوعی دارد و می‌تواند در عین سادگی بسیار جذاب باشد. گرافیک دوبعدی و کارتونی بازی نیز یادآور حس خوب بازی‌های نوستالژیک است و این مورد به سرگرم‌کننده بودن بازی نیز اضافه می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و آیفون دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bolt Riley


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده