// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Bluebird of Happiness

بازی موبایل Bluebird of Happiness یک اثر خلاقانه در سبک ماجراجویی است که داستان کودکانه و جذابی دارد و با گرافیک پیسکلی خود سرگرم کننده ظاهر می‌شود.

بازی موبایل Bluebird of Happiness اثر جذابی در سبک ماجراجویی است که از جانب استودیو Daigo منتشر شده و محیط و حس و حال متفاوتی از این سبک را ارائه می‌دهد. این بازی جلوه‌های ویژه جالبی را در گرافیک پیکسلی خود ارائه می‌کند و یادآور حس و حال متفاوت بازی‌های ماجراجویانه دهه‌های قبلی است. اتفاقا همین موضوع جذابیت بی‌نظیری را به بازی ترزیق می‌کند.

گیم پلی این بازی اندروید به این صورت است که به صورت استراتژیک بازی را در گرافیکی منحصربفرد پیش می‌برید و ماموریت‌هایی که توسط متن‌های روی صفحه به شما محول می‌شود را انجام می‌دهید. بخش اصلی بازی را معماهای کوچک و بزرگ آن تشکیل می‌دهند که باید با پیشروی‌های خود یکی یکی آنها را انجام داده و داستان بازی را به پیش ببرید. داستان بازی از آن جایی شروع می‌شود که دختر کوچکی گم شده است و شما باید با پیدا کردن سرنخ‌هایی که در خانه‌ها و طبیعت و اماکن تاریخی وجود دارد، راه‌هایی برای پیدا کردن آن و پایان رساندن بازی پیدا کنید. شخصیت‌های متنوع و جالبی را از آدمیان، پرندگان، خزندگان و کلا حیوانات در این مسیر مشاهده خواهید کرد که هر کدام درخواستی را از شما خواهند داشت و شما نیز با انجام دادن این درخواست، راهنمایی و وسیله‌ای را از انها دریافت می‌کنید که در پیش‌برد داستان بسیار به کمک‌تان می‌آیند. شما در نوار ابزار پایینی بازی گروهی از وسیله‌ها که در طول مسیر پیدا می‌کنید را می‌توانید نگه دارید و با استفاده از آنها معماهای بسیاری را حل خواهید کرد.

Bluebird of Happiness
Bluebird of Happiness
Bluebird of Happiness

این وسیله‌ها دارای تنوع بالایی هستند و شما حتی می‌توانید آنها را با هم ترکیب کرده و با ساخت یک ابزار از موانع عبور کرده یا در برداشتن دیگر وسایل از آنها استفاده کنید. می‌توانید در هنگام تشنگی آب مصرف کرده یا گوشی موبایل خود مکان یابی و با دیگر افراد صحبت کنید. در حالت کلی، ریتم بازی شبیه به کارتون‌های دوران کودکی است که شخص به فردی یا حیوانی کمک و در ازای این کمک، وسیله‌ای را دریافت می‌کردند. فقط باید حواستان به اطراف‌تان باشد و در این گرافیک پیکسلی و جذاب محیط را به خوبی وارسی کنید تا بتوانید ابزارهای لازم را پیدا کنید. با متون انگلیسی بازی همراه شوید و درخواست‌هایی که از شما می‌شود را به دقت بخوانید تا پیش‌برد داستان برای شما راحت‌تر شود. داستان زیبا و کودکانه بازی دارای جذابیت کافی است تا بازیکن را به اتمام بازی علاقه‌مند کند و هیچ وقت برایش عادی و تکراری نشود.

Bluebird of Happiness
Bluebird of Happiness
Bluebird of Happiness

همانطور که گفته شد، این بازی آیفون دارای گرافیک فوق العاده جذابی است و شما می‌توانید در حین تجربه بازی این موضوع را درک کنید. این گرافیک پیکسلی باعث نمی‌شود که در جلوه‌های ویژه و المان‌های گرافیکی و ارتباط محیط، خسته شوید و بازی از تمام بخش‌های این گرافیک برای هرچه زیباتر شدن بازی استفاده کرده است. شما که شخصیت پسرک بازی را در اختیار دارید، باید بتوانید خلاق باشید و محیط بازی را که مرتبا بین‌شان حرکت می‌کنید، به طور کامل بررسی کرده و به جاهایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سر زده و از ابزارهای خود در آنها استفاده کنید. موسیقی بازی نیز بیشتر با گرافیک ساده بازی همراهی می‌کند و شاهد سادگی این موسیقی و همچنین صدای شخصیت‌ها هستیم. بازی در این گیم پلی از هر دو حالت شب و روز استفاده کرده تا داستان را به جاهای مختلفی بکشاند. حالت‌های مختلف در مکان‌های سنتی و مدرن جریان دارد و این موضوع ثابت می‌کنند که از هر ابزاری می‌توان برای معرکه ظاهر شدن استفاده کرد و هیچ محدودیتی را قبول نکرد.

Bluebird of Happiness
Bluebird of Happiness
Bluebird of Happiness

محیط‌های بخش‌های مختلف بازی به‌خوبی طراحی شده‌اند و شاهد این هستیم که رفته رفته بازیکن با کاراکتر اصلی بازی ارتباط برقرار می‌کند و درصدد یافتن دخترک قصه که گم شده است بر می‌آید. این شخصیت به راه‌های مختلفی قدم می‌گذارد و با شخصیت‌های زیادی هم صحبت می‌شود تا بتواند اطلاعات لازم را پیدا کند. همین بخش‌های متنوع با بودن در یک پلتفرم موبایل، آن هم با چنین گرافیکی، واقعا شاهکاری است که شاید تاکنون تجربه نکرده‌اید. موارد ذکر شده حکایت از این دارد که تمام تمرکز بازی روی ماجرایی که تعریف می‌کند است و از ابزارهای سطح پایینی که دارد نهایت استفاده را می‌کند و بهترین تجربه را در ژانر خودش ارائه می‌دهد. قطعا تجربه چنین اثر متفاوتی می‌تواند لذت فراوانی داشته باشد.

بازی Bluebird of Happiness یک ماجراجویی هیجان انگیز با داستان ساده است که در سرگرم کننده بودن چیزی کم ندارد و با المان‌های گرافیکی جذابی که دارد، به بهترین شکل ممکن بازیکن را به ادامه دادن ترغیب می‌کند. اگر دل‌تان می‌خواهد که سریعا یک داستان جذاب و سریع را تجربه کنید و در پلتفرم موبایل به خلاقیت و حل کردن معماها مشغول شوید، قطعا این بازی می‌تواند در اوج سادگی، نیاز شما را برطرف کند و سرگرم کننده ظاهر شود. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و آیفون دریافت کنید.

دانلود بازی Perfect Shift


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده