// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Talking Tom Camp

بازی موبایل Talking Tom Camp یک اثر استراتژیک ناب با رقابت‌های هیجان‌انگیز است که تام سخنگو را این‌بار به شکل مختلفی به بازیکنان معرفی می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Talking Tom Camp اثر استراتژیک جذابی از جانب Outfit7 است که در سبک بازی کلش آو کلنز ارائه شده است و با داشتن المان‌های رقابتی هیجان‌انگیز و البته گسترده می‌تواند در گرافیکی منحصربه‌فرد و عالی، علاقه‌مندان به تام سخنگو را این‌بار در محیط متفاوتی سرگرم کند. با این بازی همراه شوید و با کاراکترهای دوست‌داشتنی بازی، رقابتی آنلاین و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

وظیفه شما در این بازی اندروید، ساختن یک کمپ اساسی از شخصیت‌های دوست‌داشتنی دنیای تام سخنگو و راه‌اندازی تیم‌های حمله و دفاع قوی است؛ تا جایی که بتوانید از کمپ خود در برابر مهاجمین دفاع کنید و حملات گسترده و خوبی را برای کسب پول و امتیاز داشته باشید. همانطور که گفته شد، وظیفه شما در این بازی مشابه با بازی کلش آو کلنز است و به همان صورت باید نیروهای خود را از بین شخصیت‌هایی که به شما داده می‌شود بسازید و با لول آپ شدن، هم این شخصیت‌ها را گسترده‌تر و متنوع‌تر کنید و هم این‌که سازه‌ها و ساختمان‌های منحصربه‌فرد تازه‌تری را برای کمپ خود خریداری کنید. کمپ اصلی در این بازی موسوم است به خانه درختی که اصلی‌ترین سازه شما است و تام سخنگو در آنجا سکونت دارد. نیروهای شما در بازی دارای قدرت‌های منحصربه‌فردی هستند و از گربه‌های تیرانداز گرفته تا گربه‌هایی با قابلیت‌های دیگر همگی جزوی از جذابیت‌های بازی به شمار می‌روند. شما در گیم‌پلی بازی باید زمانی که حمله می‌کنید، نیروهای خود را با استراتژی مناسب خودشان در زمین دشمن، خالی و با ابزارهای متنوعی نظیر آتش‌های دودزا و غیره برایشان مسیرهایی را تعیین کنید تا بتوانند نابودی کمپ دشمن را شروع کنند.

Talking Tom Camp

شما در صورتی پیروز محسوب می‌شوید که حداقل نصف کمپ دشمن را نابود و تک ستاره بازی را کسب کنید. در بهترین شرایط نیز، با نابودی کامل کمپ می‌توانید سه ستاره را از آن خود کنید. در بخش مرحله‌ای بازی، به صورت ویزارد-مانند کمپ‌های مختلف به نوبت برای شما ظاهر می‌شوند تا با نیروهای خود آنها را نابود کنید، اما توجه داشته باشید که در کمپ‌های بالاتر حتما باید لول آپ شده باشید و از گربه‌های پیشرفته‌تر و قدرتمندتری استفاده کنید تا شانس پیروزی داشته باشید. سلاح‌هایی که گربه‌های بازی در اختیار دارند فوق‌العاده جالب است؛ از آب‌پاش گرفته تا لیزرهای رنگی همگی یک ترکیب رنگی جالب را در گرافیک بازی ایجاد می‌کند که همیشه دوست دارید تجربه و از آنها استفاده کنید. در حین نبردهای آنلاینی که دارید می‌توانید از ابزارهای بازی استفاده و به نیروهایی که روانه میدان کرده‌اید، نیروی دوباره‌ای اعطا کنید.

گرافیک این بازی آیفون دارای زیبایی‌های خاصی است و شما جلوه‌های ویژه منحصربه‌فردی را در دنیای تام سحنگو مشاهده می‌کنید که یادآور بازی اصلی این مجموعه است و به خوبی با ایجاد یک گرافیک منحصربه‌فرد به همراه موسیقی ناب و جذاب و کودکانه، تجربه لذت‌بخشی را برای شما ایجاد می‌کند. شما باید تا می‌توانید با زیرکی عمل کنید و بتوانید از نبوغ خود برای یافتن استراتژی مناسب حمله استفاده کنید تا حتی با نیروهای ضعیف نیز امکان پیروزی داشته باشید. یکی از نبوغ‌هایی که می‌توانید به خرج دهید، انتخاب درست سازه‌هایی است که باید زودتر از همه نابود شوند تا در معرکه جنگ ضربات سنگینی به شما وارد نکنند. اگر بتوانید به صورت بهتری نیروهای خود را به سمت آنها بفرستید و پخش مناسبی نیز داشته باشید، قطعا موفقیت از آن شما می‌شود و سه ستاره به شما اهدا خواهد شد.

Talking Tom Camp

شما سازه‌هایی خواهید داشت که باید با لول آپ شدن آنها را آپدیت کنید تا قدرتمندتر شوند و بتوانید از ابزارهای جدیدی که به شما ارائه می‌دهند استفاده کنید. این روند همانگونه که گفته شد مشابه با سایر بازی‌های مشابه است و باید مدت زمانی را منتظر بمانید تا این آپدیت شدن به پایان برسد. این زمان هم از چند ثانیه گرفته تا چند روز ممکن است متغیر باشد. بازی آنلاین است و می‌توانید با بستن بازی نیز به طور خودکار آن را ادامه دهید. وجود جوایز روزانه و بخش‌های متنوع دیگر نظیر اچیومنت‌ها، همگی از بخش‌هایی هستند که باعث می‌شوند شما مشتاق به ادامه دادن بازی شوید و کمپ تام سخنگوی ما را روز به روز قدرتمندتر از قبل کنید. پس نباید فرصت را از دست دهید و اگر دلتان می‌خواهد که نسخه کودکانه و جذابی از کلش آو کلنز را تجربه کنید، این بازی می‌تواند انتخاب معرکه‌ای برای شما باشد.

Talking Tom Camp

بازی Talking Tom Camp اثر جالب توجهی برای علاقه‌مندان به نبردهای استراتژیک است و به صورت کودکانه اما حرفه‌ای سعی داشته است تا ویژگی‌های جالب توجهی را داشته باشد. بازی آنلاین است و نبردهای هیجان‌انگیزی دارد که شانس پیروزی در آنها منوط به شناختن نیروهای خودی و استفاده از طرح و نقشه درست است. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور دریافت کنید و کمپ خود را بسازید.

دانلود بازی Talking Tom Camp


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده