// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل My Tamagotchi Forever

بازی موبایل My Tamagotchi Forever اثر جذابی برای کودکانی است که دلشان می‌خواهد از یک حیوان خانگی نگه‌داری کنند و تا بزرگ شدن آن همراهش باشند.

بازی موبایل My Tamagotchi Forever بازی جذابی در سبک شبیه سازی است که بازیکن باید باید در آن حیوانی خانگی به نام تاماگوچی را نگه‌داری کند و با پرورش و رسیدن به آن بتواند روزهای خوبی را برایش ایجاد کند. بازی بیش‌تر برای کودکان مناسب است و با داشتن بخش‌های متنوع و همچنین بازی‌های داخلی و کم حجمی که دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای گذران اوقات فراغت برای فرزندان‌تان باشد.

گیم پلی این بازی اندروید مشابه اکثر بازی‌های سبک نظیر «پو» است که باید در اتاق‌های مختلف قرار بگیرید و به همراه این شخصیت بتوانید چیزهایی را که احتیاج دارد به او بدهید و همه علائم این موجود را در حالت سبز رنگ و عادی نگه دارید. این علائم در بازی مشخصه‌های مختلفی دارند و از خوراک و نیاز به حمام گرفته تا احتیاج به بازی و سرگرمی‌ و خوابیدن را شامل می‌شوند. بازیکن باید بتواند مرتبا به بازی سر بزند و موارد لازم را تهیه کند. هر کدام از این بخش‌ها دارای گستردگی خوبی هستند و شما به طور مثال می‌توانید غذاهای مختلفی را برای موجودات درون بازی فراهم کنید و همچنین آیتم‌های موردنیاز و البته دلخواه خودتان را تهیه کنید. کودک توسط این بازی می‌تواند بسیار آرامش بیابد و یک بازی سالم را تجربه کند.

My Tamagotchi Forever
My Tamagotchi Forever
My Tamagotchi Forever

همانطور که گفته شد در داخل بازی می‌توانید چندین بازی کوتاه و کم حجم را نیز تجربه کنید که یکی از مشخصه‌های اصلی چنین بازی‌های شبیه‌سازی‌ای است. بازی‌هایی که در این اثر برای شما قرار گرفته است، تجربه واقعا لذت‌بخشی را فراهم می‌کند و همگی بازی‌های کودکانه بسیار دلچسبی هستند که تجربه آنها به خودی خود اعتیادآور است و می‌توانید با آنها سکه‌های موردنیاز برای خرید دیگر اقلام موردنیاز در بخش‌های دیگر را نیز داشته باشید. هرقدر که بیشتر بازی کنید، بهتر می‌توانید موارد موردنیاز و گاهی پیشرفته را بخرید و لذت بیشتری از بازی ببرید. از بازی‌های پیانو و پازل گرفته تا حضور در سیاره‌ها و بازی‌های آسمانی، از جمله این بازی‌ها هستند که هر کدام دارای لول‌بندی خاص خودشان هستند و می‌توانید در آنها به رکوردزنی‌های پیاپی نیز اقدام کنید. چنین بازی‌هایی می‌تواند نیاز کودک به بازی‌های دیگر را از بین ببرد و سرگرمی طولانی مدتی را برایش داشته باشد. این بازی‌ها در لول‌های بالاتر بسیار جذاب‌تر می‌شود و بازی‌های بسیار بهتر و با چالش‌های سخت‌تری را می‌توانید مشاهده کنید.

My Tamagotchi Forever
My Tamagotchi Forever
My Tamagotchi Forever

گرافیک این بازی آیفون در حالت مناسبی قرار دارد و شما جلوه‌های ویژه خوبی نظیر حمام کردن و رفتن به محل‌های بازی خواهید داشت. همه این جزئیات باعث می‌شود که از بازی خسته نشوید و مرتبا دلتان بخواهد که مراحل بالاتر این بازی را تجربه کنید. موسیقی بازی نیز عالی است و صدای شخصیت تاماگوچی به خوبی با کودک ارتباط برقرار می‌کند. این شخصیت می‌خندد و در زمان‌های مختلف گریه و می‌کند نیازهای خود را با صورت نیز به بازیکن ارائه می‌کند. همه این موارد خوب هستند و می‌توانید ارتباط مناسبی را با آنها داشته باشید. بازی لول‌بندی‌های خاص خودش را دارد؛ به این معنی که هرچه این تاماگوچی ما بزرگ‌تر می‌شود، نیازهایش نیز گسترده‌تر می‌شود و باید به فکر این باشید که تا چه حدی می‌توانید این نیارها را برطرف کنید؛ نیازهایی که از پوشاک گرفته تا احتیاج بیشتر به غذا و استراحت از جمله آنها است. کودک باید در زمان‌های استراحت این حیوان خانگی از بازی خارج شود و برای مدت زمان خاصی خودش نیز استراحتی بکند و بعد از به اتمام رسیدن این وقت، دوباره به بازی برگردد. خود این ایده می‌تواند زمان‌بندی مشخصی را به کودک بیاموزد و از طریق وی را به کنترل درآورد.

My Tamagotchi Forever
My Tamagotchi Forever
My Tamagotchi Forever

با همه امتیازاتی که در حین بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید ابزارها و اسباب‌بازی‌ها و موارد مختلفی را خریداری کنید و حتی معجون‌های خاصی را نیز داشته باشید که میزان انرژی حیوان خانگی شما را بالاتر می‌برد و بدون نیاز به منتظر ماندن برای بخش خاصی می‌توانید تجربه سریعی در بالابردن سن تاماگوچی داشته باشید. وجود المان‌های پوشیدنی خاص و دیدنی می‌تواند جذابیت‌های زیادی برای کودک داشته باشد و او با خلاقیت خودش طراحی لباس و شکل و شمایل خاصی را برای این حیوان در نظر داشته باشد. هر اندازه که بیشتر این بازی را انجام دهید، حرفه‌ای‌تر می‌شوید و می‌توانید به طرز سریع‌تری این نیازها را برطرف کنید و ابزار پیشرفته‌ای را برای تاماگوچی در نظر بگیرید.

بازی موبایل My Tamagotchi Forever یک بازی کودکانه سرشار از بخش‌های متنوع با بازی‌های داخلی است که در سرگرم کردن این قشر، بسیار عالی کار می‌کند. شخصیت تاماگوچی را پروش دهید و نیازهای او را برطرف کنید تا بتوانید امتیازات لازم را کسب و ریتم سرگرم‌کنندگی عالی این بازی را حس کنید. بازی را می‌توانید از گوگل پلی و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و آیفون دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون My Tamagotchi Forever


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده