نویسنده: مرتضی کارگر
// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

در پشت پرده صفحات لودینگ چه می‌گذرد؟

با این که هیچ گیمری علاقه‌ای به صفحات لودینگ ندارد اما همچنان توسعه‌دهندگان به فراوان از این عنصر در بازی‌های خود استفاده می‌کنند. در این ویدیو، با بررسی دقیق این مسئله در خدمت شما هستیم. 

صفحات لودینگ از آن بخش‌های بازی‌های ویدیویی هستند که تقریبا هیچ گیمری علاقه‌ای به مواجه با آنان را ندارد. دلیل این مسئله هم انتظارهای بی‌پایان و کلافه‌کننده‌ای است که به ظاهر هیچ دلیل منطقی هم در پشت آن وجود ندارد. بسیاری با تاکید بر پیشرفت‌های صورت گرفته در ابعاد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به این نکته اشاره می‌کنند که امروزه به هیچ بهانه‌ای نمی‌توان وجود صفحات لودینگ آن هم طولانی را در بازی‌های ویدیویی توجیه کرد. زومجی در اولین پرونده‌ی آنالیز شوی گیمینگ خود به بررسی این مسئله پرداخته بود و امروز شما می‌توانید به صورت جداگانه به تماشای این آیتم ویدیویی جذاب بپردازید.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

«لودینگ»، برنامه‌ی اختصاصی، ویدیویی و هفتگی زومجی هر هفته دوشنبه‌ها راس ساعت ۲۱ منتشر می‌شود و سعی می‌کند با استفاده از آیتم‌های ویدیویی جذاب طعم لذت‌بخش بازی‌های ویدیویی را برای شما شیرین‌تر کند. پس اگر شما هم یکی از علاقمندان دنیای بازی‌های ویدیویی هستید، دوشنبه شب‌های زومجی را به هیچ وجه از دست ندهید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده