نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

استریمر بازی Fortnite ماهیانه ۵۰۰ هزار دلار به دست می‌آورد

تایلر بلوینس، استریمر معروف بازی Fortnite، در آخرین مصاحبه‌اش تایید کرد که مبلغی بالغ بر ۵۰۰ هزار دلار از این کار به‌دست می‌آورد.

تایلر بلوینس که او را در شبکه توییچ به اسم نینجا می‌شناسند، به تازگی به یکی از معروف‌ترین استریمرهای دنیا تبدیل شده است. او اخیرا بازی Fortnite را همراه با دریک، رپر معروف آمریکایی، استریم کرد و به لطف حضور این شخصیت مشهور، توانست رکورد تعداد تماشاچی آنلاین در شبکه توییچ را بشکند و رکوردی جدید را به نام خودش ثبت کند. همین موضوع مسیر «نینجا» برای رسیدن به موفقیت و شهرت را هموار کرد.

بلوینس در مصاحبه‌ای که به تازگی با سایت فوربس داشت، تایید کرد که وی ماهیانه مبلغی بالغ بر ۵۰۰ هزار دلار را از راه استریم کردن به‌دست می‌آورد. طبق قوانین خرید اشتراک کانال‌ها در توییچ، بخشی از مبلغ دریافتی از کاربران به حساب صاحب کانال واریز می‌شود؛ یعنی صاحب کانال، تایلر بلوینس، ماهیانه نیم میلیون دلار به حسابش واریز می‌شود! کاربران عادی برای خرید اشتراک یک کانال باید پول پرداخت کنند؛ درحالی‌که دارندگان حساب Twitch Prime می‌توانند به صورت رایگان اشتراک کانال دلخواه‌شان را داشته باشند.

بعد از مصاحبه بلوینس با سایت فوربس و مشخص شدن مبلغ درآمدش، وی یک مصاحبه دیگر این‌بار با سایت CNBC، که به طور تخصصی به مسائل اقتصادی می‌پردازد، داشت. وی در این مصاحبه به صورت دقیق درمورد مسائل مالی و درآمدش صحبت نکرد، اما درمورد کسب و کارش و اینکه با پولی که به‌دست می‌آورد چه می‌کند صحبت کرد و برای استریمرهایی که دوست دارند در آینده مثل او موفق شوند پیام‌هایی داشت (خلاصه پیامش این بود که درس و کارتان را به‌خاطر استریم کردن رها نکنید!)

بلوینس آخرین استریمش را همراه با دریک، رپر معروف آمریکایی، انجام داد که حدود ۶۰۰ هزار نفر تماشاچی آنلاین داشت و توانست رکورد تعداد تماشاگر آنلاین در شبکه توییچ را بشکند. بعد از این اتفاق بزرگ، بروزرسانی ۳.۳ این بازی منتشر شد؛ این بروزرسانی راه سازندگان را برای انتشار حالت Blitz (که دائمی نخواهد بود) هموار کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده