// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Javelin Fighting

بازی موبایل Javelin Fighting اثر ناب و اعتیادآوری است که در آن به رکوردزنی می‌پردازید و باید با تیر و کمان خود شلیک دقیقی را به سمت رقیب داشته باشید.

بازی موبایل Javelin Fighting اثر ناب و اکشنی از جانب MyGamesIsland است که وظیفه بازیکنان در این بازی، شلیک دقیق از بالای یک برجک به سمت حریف است، به طوری که بتوانید طرف را کشته و این کار را تا جایی که خودتان کشته نشوید ادامه دهید. تنظیم دقیق پرتاب تیرها به سمت آدمک، دلیل اصلی پیروزی بازیکن است و باید تا جایی که می‌توانید به سمت سر آدمک شلیک کنید تا با یک ضربه کارش تمام شود.

این بازی اندروید دارای گیم پلی ساده و روانی است و بازیکن باید در صفحه نمایش عمل کشیدن تیر و هدفگیری را انجام دهد و پس از تنظیم سرعت تیر، آن را پرتاب کند. اگر تیر به آدمک برخورد کند، میزان مشخصی از سلامتی آن کم می‌شود و اگر هم که تیر به سر آدمک برخورد کند هدشات شده و درجا می‌میرد. در حین این‌که بازیکن تیراندازی می‌کند، آدمک مقابل هم به همان صورت تیرها را به سمت بازیکن شلیک می‌کند و اگر بتواند شما را درست نشانه گیری کند، آدمک شما کشته خواهد شد. پس مشخصه اصلی موفقیت در این بازی که باید به آن توجه داشته باشید، داشتن سرعت عمل در تیراندازی و تنظیم دقیق است که در همان تیرهای اول بتوانید کار حریف را بسازید؛ در غیر این صورت، این فرصت را به حریف می‌دهید تا کار شما را تمام کند.

Javelin Fighting

این بازی از گرافیک هنری و تیره و تاری بهره می‌برد که لذت بازی را چند برابر کرده و باعث می‌شود که حس خوبی از تجربه این بازی داشته باشید. بازی از ریتم اعتیادآوری برخوردار است و پایان مشخصی ندارد. شما هر چه قدر که بتوانید آدمک‌های بیش‌تری را بکشید می‌توانید رکورد بهتری را برای خود ثبت کرده و این رکورد را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. قطعا با تجربه بیش‌تر بازی، می‌توانید در پرتاب تیرها حرفه‌ای‌تر شده و همه را به صورت هدشات از پا درآورید. البته این پرتاب‌ها به همین راحتی‌ها هم نیست و با توجه به اینکه المان مشخصی برای پرتاب تیرها وجود ندارد، شما تنها با آزمون و خطا و تجربه مکرر بازی می‌توانید مکان اصابت تیرها و همچنین سرعت آن‌ها را در بارهای بعدی مشخص نمایید.

جلوه‌های ویژه و المان‌های حرکتی در هنگام برخوررد تیر به بدن حریف و ضربات سنگین، به‌خوبی در بازی دیده می‌شود و حس خوبی را القا می‌کند. هر چه قدر که تیرهای شما سرعت بالاتری داشته باشند، آدمک‌ها با شدت بیش‌تری پرتاب شده و حتی در پرتاب‌های بعدی آنها نیز تاثیر می‌گذارد. به طوری که تیرها در وسط کار به یکدیگر برخورد می‌کنند و یا آدمک‌ها هنگامی‌که قصد پرتاب تیر دارند، ناگهان تیری بهشان اصابت کرده و تنظیم از دست آنها خارج می‌شود. با بررسی‌هایی که انجام شد، مشخص شد که بازیکن هرچه قدر با رنج بالاتری، تیرهای خود را پرتاب کنند و در کار خود سرعت داشته باشند بهتر می‌توانند به رکوردهای بالاتر دست پیدا کنند. البته افراد حرفه‌ای می‌توانند با تنظیم درست و پرتاب دقیق تیرها و هدشات کردن طرف مقابل، از شانس بیش‌تری برای موفقیت برخوردار شوند.

Javelin Fighting

بخش هنری بازی به صورت قابل توجهی جذاب است و شما صحنه‌های جالب و شاید خنده داری را در حین تجربه بازی مشاهده کنید. صحنه‌هایی نظیر برخورد تیر به نوک انگشتان و برهم خوردن تعادل آدمک‌ها با برخورد تیر به پاها و نوک انگشتان پا، از جمله این صحنه‌ها است که مکررا در حین تجربه بازی مشاهده خواهید کرد. هر بازیکنی می‌تواند حتی با پرتاب کردن تیر به سمت بالا و پایین از برخورد تیر طرف مقابل به خودش جلوگیری کند. هدفم از گفتن این حرف، این است که با توجه به اینکه با هر پرتاب فرم بدنی آدمک شما تغییر کرده و جایگاهش نیز هرچند کوچک، تغییر می‌کند، می‌توانید از این ترفند استفاده کرده و با تمرکز و سرعت عمل هنگامی‌که تیر به سمت شما می‌آید، با انجام چنین کارهایی از برخورد تیر جاخالی داده و یا حداقل از هدشات شدن جان سالم به در ببرید. بازی در هنگام تجربه بخش خاص دیگری ندارد، به جز اینکه برای ریکاوری سلامت آدمک، تقریبا بعد از هر ۲ راند مسابقه، قلب‌هایی ظاهر می‌شود که می‌توانید با تیر پرتاب کردن به سمت آنها، سلامت خود را بازیابی کرده و مدت زمان بیش‌تری را به بازی کردن ادامه دهید.

Javelin Fighting

بازی Javelin Fighting اثر ناب و البته ساده‌ای است که به خوبی سرگرم کننده ظاهر می‌شود و می‌تواند در هنگام اوقات فراغت گزینه‌ای مناسب برای سرگرم شدن باشد. تنها نکته منفی که من در بازی دیدم، افقی بودن صفحه نمایش است که برای چنین بازی که با یک دست هم می‌شود بازی کرد، نکته چندان جالبی به نظر نمی‌رسد؛ چرا که در این حالت نیاز است تا بازیکن با دو دست گوشی را نگه داشته و تجربه راحتی را تجربه نکند. این بازی را می‌توانید از پلی استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Javelin Fighting


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده